Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klienci BZ WBK wreszcie mogą logować się na konto za pomocą biometrii twarzy. FaceID w aplikacji już działa

Użytkownicy telefonów iPhone musieli czekać na tę nowość kilka miesięcy

Trwający tydzień obfituje w dobre informacje dla klientów banków z Polski, którzy korzystają z telefonów iPhone. Jak pewnie już wiecie, wczoraj dziewięć instytucji wdrożyło płatności Apple Pay. Z kolei przed chwilą mBank poinformował o wprowadzeniu wideoweryfikacji do aplikacji na urządzenia z systemem iOS. Teraz mam natomiast newsa dla klientów BZ WBK.

Przeczytajcie także: Wideoweryfikacja w aplikacji mBanku

Jak doniósł jeden z czytelników Cashless, po ostatniej aktualizacji aplikacji mobilnej tego banku w wersji na iPhone'y pojawiła się w niej możliwość logowania za pomocą FaceID, czyli z wykorzystaniem biometrii twarzy. Biuro prasowe BZ WBK potwierdziło, że rozwiązanie takie jest już dostępne dla jego klientów posiadających smartfony iPhone X. Większość banków z Polski umożliwia logowanie do aplikacji przez FaceID niemal od pierwszego dnia, gdy ta technologia pojawiła się na rynku. Klienci BZ WBK musieli na to czekać do teraz.

Przeczytajcie także: Płatności Apple Pay już dostępne w Polsce

A wracając do wideoweryfikacji. Jak wspomniałem, mBank właśnie wdrożył takie rozwiązanie licząc zapewne, że dzięki temu uda mu się przyciągnąć fanów Apple’a posiadających konta w bankach nieoferujących jeszcze Apple Pay. Wideoweryfikacja pozwala bowiem na zdalne otwarcie konta bez konieczności oczekiwania na kuriera z umową. W aplikacji BZ WBK wideoweryfikacja działa już od jesieni ubiegłego roku.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies