Jeszcze więcej różnorodnej treści, nowy system edycyjny i rekord czytelnictwa w maju. Oto parę newsów z zaplecza Cashless
W ostatnim czasie w serwisie Cashless zaszło kilka zmian, na które chciałbym zwrócić Waszą uwagę. Przede wszystkim wdrożono nowy, zbudowany od zera i przygotowany specjalnie dla potrzeb Cashless system edycyjny. Umożliwiło to radykalne skrócenie czasu ładowania strony głównej i poszczególnych podstron portalu. Mam nadzieję, że zauważyliście, iż od niedawna Cashless otwiera się o wiele szybciej niż w przeszłości. To odpowiedź na liczne uwagi dotyczące zbyt powolnego ładowania się stron, jakie przekazywaliście do redakcji Cashless.
Cashless nieustannie pracuje także nad zwiększeniem różnorodności artykułów, które możecie tu czytać. Serwis cały czas koncentrować się będzie na nowoczesnych technologiach w finansach oraz branżach pokrewnych, ale niewychodząc poza ten obszar tematyczny chce dostarczać coraz bardziej różnorodnych treści. Wyrazem tego jest uzupełnienie menu serwisu o Ciekawostki i Quizy a ostatnio o Fintechy. Klikając w tę ostatnią zakładkę zostaniecie przeniesieni do Mapy Polskiego Fintechu, na której umieszczono działające na polskim rynku firmy. Baza będzie stale rozbudowywana, o czym dowiadywać się będziecie z kolejnych artykułów w Cashless.
Dziś natomiast włączony został nowy element na stronie, a więc zakładka Czytam Cashless, bo…. W tym miejscu znane autorytety polskiej branży finansowej wyjaśniać będą, dlaczego warto odwiedzać, albo dlaczego im samym zdarza się czytać Cashless. Jako pierwszy w tej sekcji występuje długoletni prezes mBanku Cezary Stypułkowski.
Tymczasem wkrótce Cashless szykuje kolejne nowości. Jakie? Niech to pozostanie na razie tajemnicą. Mogę tylko powiedzieć, że Cashless Fintech Evening, który odbył się w ubiegłym tygodniu, to nie jest ostatnie słowo Cashless w kwestii eventów. Ja natomiast mam nadzieję, że podoba się Wam to, w jakim kierunku rozwija się Cashless. Jeżeli jednak macie jakiekolwiek uwagi, piszcie proszę na mojego mejla (jacek.uryniuk@cashless.pl), na skrzynkę sekretarza redakcji Piotra Dziubaka (piotr.dziubak@cashless.pl) lub na adres redakcyjny kontakt@cashless.pl. A na koniec jeszcze jedna informacja. Maj był rekordowy pod względem czytelnictwa serwisu. W ubiegłym miesiącu po raz pierwszy w historii Cashless odwiedziło ponad 100 tys. unikalnych użytkowników według Google Analytics. Dziękujemy!!!