Na stanowisku dyrektora marketingu oddziału w Warszawie zastąpi ją Paweł Kotowski
Biuro prasowe Mastercarda w Polsce informuje o awansie Marty Życińskiej, dotychczasowej dyrektor marketingu w warszawskim biurze firmy. Życińska została szefem marketingu Mastercarda na 19 rynkach Europy Środkowo-Wschodniej. Jej stanowisko w polskim biurze organizacji zajmie natomiast Paweł Kotowski.
Marta Życińska ma kilkunastoletnie doświadczenie w marketingu. Przez ostatnie dwa lata była dyrektor odpowiedzialną za ten obszar w Mastercardzie. W tym czasie nadzorowała m.in. uruchomienie platformy BezcenneNiespodzianki.pl czy współpracę z telewizją TVN przy projekcie "Drzewo marzeń". Wcześniej pracowała m.in. w PZU i w PTK Centertel, gdzie brała udział w rebrandingu marki Idea na Orange. Jest laureatką nagrody Osobowość Roku w konkursie Dyrektor Marketingu Roku.
Z kolei Paweł Kotowski do Mastercarada dołączył w 2016 roku jako marketing manager i był odpowiedzialny za komunikację konsumencką. Kotowski karierę w marketingu zaczynał w Red Bullu, gdzie pracował przez niemal 9 lat, początkowo jako analityk i menedżer ds. marketingu opracowując strategie marketingowe współpracy z punktami gastronomicznymi. Następnie przez 3 lata był brand managerem odpowiedzialnym za komunikację marketingową Red Bull w zakresie produktów oraz wydarzeń sportowych i kulturalnych.