Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
To nowy standard na rynku. Getin wprowadził czasowe blokowanie kart do aplikacji

Wcześniej rozwiązanie takie znalazło się w apkach m.in. BZ WBK, PKO czy ING

Dawniej było tak, że gdy zauważyliście brak karty bankowej zasady bezpieczeństwa nakazywały Wam jej natychmiastową blokadę. Wtedy nawet jeśli znaleźliście ją później pod fotelem w dużym pokoju, była już bezużyteczna. Musieliście zamówić nowy plastik i kilka dni oczekiwać na przesyłkę. W tym czasie mieliście utrudniony dostęp do pieniędzy na rachunku.

Przeczytajcie także: Revolut ma już 1,5 mln klientów

Na szczęście sytuacje takie jaką opisałem wyżej, odchodzą powoli w przeszłość, a wszystko dzięki nowej usłudze, którą do swojej aplikacji właśnie wprowadził Getin, a która staje się standardem na polskim rynku. Mam na myśli czasowe blokowanie karty. Dzięki niemu w razie utraty plastiku możecie go zablokować uniemożliwiając ewentualnemu nieuczciwemu znalazcy kradzież pieniędzy. Jeżeli po chwili karta się znajdzie, możecie ją odblokować i nadal korzystać. Dopiero gdy okaże się, że kartę straciliście bezpowrotnie, zastrzegacie plastik i występujecie o nowy.

Przeczytajcie także: Google blokuje Android Pay na zegarkach

Getin nie jest pierwszym bankiem, który zastosował tego typu rozwiązanie. Wcześniej znalazło się ono w aplikacjach m.in. BZ WBK, Banku Śląskiego czy PKO. Natomiast wraz z najnowszą aktualizacją aplikacji Getinu na urządzenia z Androidem użytkownicy dostali m.in. możliwość zmiany numerów PIN swoich kart, aktywacji nowego plastiku a także otwierania dokumentów otrzymywanych w wiadomościach od banku.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies