Nowa oferta banku dla klientów francuskiej sieci handlowej dostępna jest od 2 stycznia bieżącego roku
Bank BGŻ BNP Paribas poinformował dzisiaj o uruchomieniu oferty finansowej dla klientów Carrefour Polska. Wcześniej sieć handlowa współpracowała na tym polu z bankiem Credit Agricole. Pierwszym efektem współpracy Carrefoura z BGŻ BNP Paribas jest karta kredytowa Mastercard, o którą klienci mogą występować od 2 stycznia 2018 roku. Karta wyposażona jest m. in. w usługę 3D Secure zwiększającą bezpieczeństwo zakupów internetowych. Kartę można otrzymać w punktach finansowych na terenie placówek Carrefour.
Jak czytam w komunikacie prasowym, polski oddział Carrefour utrzymał swoje dotychczasowe promocje związane bezpośrednio z kartami. Zatem obecni i przyszli klienci mogą korzystać m.in. z premii do 10 proc. za opłacane kartami zakupy w poniedziałki i piątki, premii do 2 proc. przyznawanej codziennie za zakup paliwa na stacjach Carrefour, czy rat 0 proc. na zakupy w marketach francuskiej sieci.
Nowością dla klientów Carrefoura jest możliwość zbierania i wymiany punktów w programie lojalnościowym banku BGŻ BNP Paribas mamBONUS. Dodatkowo bank uruchomił dla nich platformę bankowości elektronicznej Pl@net Carrefour, a już wkrótce zostanie udostępniona także aplikacja mobilna Carrefour Moje Finanse. Jak powiedziano mi w biurze prasowym banku, udostępnienie aplikacji mobilnej przewidziane jest na II kwartał tego roku, a znajdujące się w niej funkcje będą tożsame z funkcjami dostępnymi dla użytkowników kart kredytowych w aplikacji GOmobile Banku BGŻ BNP Paribas.