Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
moBiLET wprowadza płatności one click Blikiem. Aktualizacja aplikacji sprawia jednak problemy

Nowa wersja aplikacji jest już dostępna na urządzenia z systemem Android i smartfony z iOS

Użytkownicy aplikacji moBiLET służącej do zakupu biletów i regulowania opłat za parkowanie mogą już korzystać z płatności za pośrednictwem Blika, także w modelu one click. Aktualizacje aplikacji pojawiły się w sklepach Google Play oraz Apple Store jeszcze wczoraj. Aby skorzystać z nowej metody płatności należy potwierdzić taką chęć przelewając za pośrednictwem Blika kwotę w wysokości 1 zł na rzecz operatora aplikacji. Pieniądze po weryfikacji użytkownika i włączeniu Blika zostaną automatycznie zwrócone na Wasze konto.

Przeczytajcie także: Revolut zacznie wydawać karty Visa

Wydaje mi się jednak, że najnowsza wersja aplikacji moBiLET ma jakieś błędy. Po aktywowaniu Blika na telefonie iPhone spowodowała zawieszenie aplikacji bankowej. Z kolei aktywacja Blika na urządzeniu z Androidem i jego wybór zgodnie z instrukcją na domyślną metodę płatności uniemożliwia dokonanie jakiejkolwiek transakcji. Aplikacja proponuje w nieskończoność aby spróbować zrobić to jeszcze raz.

Natomiast one click Blika działa już wielu aplikacjach, m.in. w konkurencyjnej dla moBiLET apce SkyCash. Funkcja pozwala zrezygnować z przepisywania wygenerowanego w bankowości mobilnej kodu podczas płacenia za zakupy internetowe lub mobilne. Transakcję autoryzuje się w specjalnym oknie wygenerowanym przez aplikację bankową. Wcześniej klient musi wyrazić zgodę na taki rodzaj autoryzacji, dodając wybrane sklepy do grona swoich odbiorców zaufanych. W każdej chwili tę zgodę można cofnąć.

Przeczytajcie także: Android Pay zniknie z rynku

moBiLET to druga pod względem popularności na polskim rynku aplikacja do zakupu biletów zaraz po SkyCash. Tylko w trzecim kwartale 2017 r. za jej pomocą zakupiono ponad 1,4 mln biletów miejskich za łączną kwotę przekraczającą 4,3 miliona złotych. Najwięcej biletów przez smartfony sprzedaje się w największej polskiej aglomeracji, czyli w Warszawie, ale zainteresowanie takimi aplikacjami rośnie także w pozostałych miastach w Polsce. Więcej na temat rynku mobilnej sprzedaży biletów przeczytacie w raporcie Cashless w tym miejscu.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies