Nowej ofercie towarzyszy promocja. Przez trzy miesiące można wypróbować usługę za darmo
O Zencardzie jedynym jak do tej pory polskim finaliście Start Path, programu Mastercarda dla innowacyjnych spółek, zrobiło się szczególnie głośno w styczniu ubiegłego roku, gdy został kupiony przez PKO. Po roku od tej transakcji bank udostępnił wreszcie rozwiązanie wszystkim swoim klientom biznesowym. Od dzisiaj mogą oni organizować promocje i akcje rabatowe korzystając z platformy Zencardu. Rozwiązanie jest dostępne na razie dla tych klientów banku, którzy korzystają z terminali firmy eService.
Cashless o Zencardzie pisał wielokrotnie. Przypomnę tylko, że system opracowany przez tę firmę umożliwia zapisywanie klientów do dowolnego programu lojalnościowego bezpośrednio na terminalu płatniczym. Przyznawane bonusy, np. punkty czy rabaty są przydzielane automatycznie przy płatności kartą czy telefonem. Klient nie musi zatem posiadać osobnej karty czy aplikacji, której używałby do uzyskania korzyści. Natomiast sprzedawcy dzięki rozwiązaniu Zencardu mogą w prosty sposób budować bazę klientów w programie lojalnościowym.
Wdrożeniu systemu Zencard w PKO towarzyszy promocja. Bank pozwala przedsiębiorcom wypróbować rozwiązanie przez trzy miesiące za darmo. Oferta obejmuje doradztwo w zakresie przygotowania kampanii, regulaminów promocji i powiadamiania klientów za pomocą wiadomości SMS. Szczegóły można poznać w oddziałach PKO.
Natomiast Zencard wcześniej uczestniczył w kilku mniejszych projektach. W 2017 r. dzięki integracji systemu z siecią terminali eService rozpoczął kampanię promocyjną dla Visy i Macro, a w sieci drogerii Super-Pharm umożliwił w terminalach rejestrację klientów do klubu lojalnościowego LifeStyle. Spółka zaczęła także współpracować z największym fińskim bankiem OP Financial Group.