A to jeszcze nie wszystkie nowe funkcje, których wdrożenie spółka zapowiedziała dzisiaj podczas konferencji Payment Meeting
W aplikacji SkyCash możecie już zapłacić za parking, kupić bilet komunikacji miejskiej, bilet do kina, abonament na gry i filmy, doładować telefon, ubezpieczyć się, czy przelać pieniądze. To tylko niektóre z wielu dostępnych tu funkcji. Operator nie zamierza jednak na nich poprzestać. Dzisiaj podczas konferencji Payment Meeting, przedstawiciel SkyCash Piotr Bochenek zapowiedział, że wkrótce SkyCash pozwoli zaplanować podróż. Wprawdzie szczegółów nie zdradził, ale jeśli przyjrzycie się zrzutom ekranu testowanej nowej wersji aplikacji, łatwo zorientujecie się, jak może to działać.
Oprócz planera podróży aplikacja SkyCash zostanie uzupełniona o nowe rodzaje biletów miejskich, bilety na busy oraz bilety samolotowe.
W apce będzie też można doładować licznik energii elektrycznej. Tak, tak - w niektórych miejscach takich jak wynajmowane lokale, akademiki, czy klasztory, hospicja i domy dziecka są zainstalowane liczniki energetyczne przedpłacone. Kiedyś wrzucało się do skrzynki przy takim liczniku pieniądze, by można było włączyć światło, a w kontaktach pojawił się prąd. Teraz za energię można zapłacić przelewem, a wkrótce będzie można dokonać za nią przedpłaty także w aplikacji SkyCash.
Zapowiedzi SkyCash nie dziwią, jeśli przypomnicie sobie, że pod koniec października Jakdodaję, jedna z najpopularniejszych w Polsce platform związanych z planowaniem podróży, wprowadziła możliwość zakupu biletów komunikacyjnych bezpośrednio z aplikacji. Mogliście przeczytać o tym w tym tekście. Co prawda nowa funkcja dostępna jest na razie tylko w kilku miastach w Polsce, to jest w Lesznie, Gdańsku, Gdyni, Sopocie i Wejherowie, ale operator apki zapowiedział, że wkrótce takich miejsc będzie więcej. Skoro Jakdodaje może zaoferować zakup biletów przy okazji planowania podróży, to równie dobrze ten mechanizm może zadziałać też w drugą stronę.
Konferencja Payment Meeting odbyła się w Warszawie po raz szósty. Jej uczestnicy mogli zapoznać się z nowymi rozwiązaniami płatniczymi bankowych i niebankowych dostawców usług. Cashless był patronem medialnym wydarzenia.