Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Prawie dwa tysiące nowych obserwujących i dwa nowe profile. Oto obraz branży płatniczej na Twitterze w III kw. 2017 r.

Najwięcej obserwujących mają polskie oddziały Mastercarda i Visy

Na koniec września bieżącego roku firmy z branży płatniczej posiadające swoje profile na Twitterze miały ponad 25,4 tys. obserwujących. Podobnie jak w poprzednich zestawieniach tak i tym razem na pozycji lidera pod tym względem znalazła się Visa Polska. Jej profil śledzi 19251 osób. W okresie od lipca do września przybyło jej 569 nowych obserwujących.

Przeczytajcie także: ZBP ostrzega przed nowym oszustwem

Na pozycji drugiej, tak samo jak kwartał wcześniej, znalazła się strona polskiego oddziału Mastercarda. Obserwuje ją 4568 osób, a w III kw. przybyło tu 898 nowych śledzących – najwięcej spośród wszystkich analizowanych firm. Na kolejnych pozycjach znalazły się profile Blika, PayU i SkyCash. Jak zauważycie w zestawieniu są też dwie nowe strony, których w poprzednich raportach nie było. To profil należący do spółki Braintri oferującej system płatności mobilnych Jiffee oraz strona biura prasowego KIR-u.

Przeczytajcie także: Oto poradnik dla początkujących akceptantów

Jeśli chodzi o aktywność, to wszystkie analizowane przeze mnie firmy zamieściły w poprzednim kwartale na Twitterze 676 informacji. Podobnie jak w przypadku popularności tak i pod względem aktywności przewodzi Visa, która w lipcu, sierpniu i wrześniu ćwierkała ok. 200 razy. Na kolejnych pozycjach znajdują się Blik, PayU i Mastercard. Szczegółowe dane odnoszące się do poszczególnych profili znajdziecie w tabelkach poniżej.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies