Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Beacony na stadionie Lecha Poznań. Klub liczy na wzrost przychodów

Sportowa spółka wdrażając nowe rozwiązanie wzorowała się na klubach z Zachodu, które już od dawna wykorzystują beacony

54 beacony, czyli niewielkie urządzenia potrafiące komunikować się z aplikacjami zainstalowanymi na smartfonach, rozmieszczono na stadionie poznańskiego Lecha. Jak pisze dzisiejszy Dziennik Gazeta Prawna, klub przy realizacji tego projektu wzorował się na zespołach z Europy Zachodniej, takich jak FC Barcelona czy FC Porto, które na swoich obiektach beacony wykorzystują już od dawna.

Przeczytajcie także: mBank wreszcie pokaże nową aplikację

Zdaniem gazety Lech Poznań liczy, że wykorzystanie beaconów na stadionie pozwoli mu zwiększyć przychody ze sprzedaży produktów i usług podczas meczowych dni. Beacony mogą łączyć się z klubową aplikacją używaną przez kibiców i zachęcać do zakupów, nawigować do najbliższych punktów usługowych czy proponować udział w konkursach i promocjach.

Przeczytajcie także: Lech już sprzedaje bilety przez aplikację

Poznański klub piłkarski nie pierwszy już raz zaskakuje wprowadzeniem nowoczesnych rozwiązań technologicznych. Wcześniej jako jeden z pierwszych, o ile nie pierwszy w Polsce, zaoferował swoim kibicom możliwość zakupu biletów na mecze za pomocą aplikacji mobilnej. Płatności w apce obsługuje współpracująca z Lechem firma PayU. Kibice mogą w apce wybrać mecz, miejsca na dowolnej trybunie stadionu przy ulicy Bułgarskiej, a następnie zapłacić przy użyciu dostarczanych przez PayU instrumentów.

Źródło: Dziennik Gazeta Prawna, str. C1

KATEGORIA
INNI NAPISALI
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies