Bank deklaruje, że pracuje nad usunięciem usterki, a pieniądze zostaną zwrócone klientom automatycznie, bez konieczności składania reklamacji
O problemach z systemem informatycznym Citi donieśli czytelnicy Cashless. Z przekazanych przez nich informacji wynika, że niektórym posiadaczom rachunków i kart Handlowego zaksięgowano ponownie stare transakcje płatnicze ze stycznia. Na rachunkach niektórych z nich pojawiło się saldo debetowe, nawet jeżeli umowa z bankiem na to nie zezwalała. W rezultacie część użytkowników kart nie mogła wykonać transakcji, bo formalnie nie miała środków.
Przeczytajcie także: Oferta rachunków od PKO i Orlenu we wrześniu
Biuro prasowe banku potwierdziło, że tego rodzaju problemy wystąpiły i że instytucja pracuje nad usunięciem błędów. Z informacji przekazanych przez Citi wynika, że poszkodowani podczas usterki klienci nie będą musieli podejmować żadnych działań, aby odzyskać pieniądze, a więc np. składać reklamacji. Środki powinny wkrótce automatycznie wrócić na ich rachunki.
Przeczytajcie także: ING zamyka stary serwis bankowości internetowej
Jak wiecie, Handlowy dopiero co włączył nowy system transakcyjny przygotowany w technologii RWD. Wnioskuję, że dzisiejsze kłopoty mogą być w jakiś sposób powiązane z debiutem tego rozwiązania. Bank deklaruje, że przez jakiś czas jeszcze klienci będą mogli logować się także do starego serwisu. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.