Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Podwójnie zaksięgowane transakcje, problemy z kartami. Awaria w Banku Handlowym

Bank deklaruje, że pracuje nad usunięciem usterki, a pieniądze zostaną zwrócone klientom automatycznie, bez konieczności składania reklamacji

O problemach z systemem informatycznym Citi donieśli czytelnicy Cashless. Z przekazanych przez nich informacji wynika, że niektórym posiadaczom rachunków i kart Handlowego zaksięgowano ponownie stare transakcje płatnicze ze stycznia. Na rachunkach niektórych z nich pojawiło się saldo debetowe, nawet jeżeli umowa z bankiem na to nie zezwalała. W rezultacie część użytkowników kart nie mogła wykonać transakcji, bo formalnie nie miała środków.

Przeczytajcie także: Oferta rachunków od PKO i Orlenu we wrześniu

Biuro prasowe banku potwierdziło, że tego rodzaju problemy wystąpiły i że instytucja pracuje nad usunięciem błędów. Z informacji przekazanych przez Citi wynika, że poszkodowani podczas usterki klienci nie będą musieli podejmować żadnych działań, aby odzyskać pieniądze, a więc np. składać reklamacji. Środki powinny wkrótce automatycznie wrócić na ich rachunki.

Przeczytajcie także: ING zamyka stary serwis bankowości internetowej

Jak wiecie, Handlowy dopiero co włączył nowy system transakcyjny przygotowany w technologii RWD. Wnioskuję, że dzisiejsze kłopoty mogą być w jakiś sposób powiązane z debiutem tego rozwiązania. Bank deklaruje, że przez jakiś czas jeszcze klienci będą mogli logować się także do starego serwisu. Więcej na ten temat przeczytacie tutaj.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies