Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klienci mBanku nie będą mogli korzystać z Ubera. Na szczęście tylko przez jedną noc

Na noc z soboty na niedzielę bank zaplanował prace serwisowe, które potrwają do godz. 6.30 rano. Nie będzie można korzystać nie tylko z Blika i aplikacji mobilnej, ale także z kart płatniczych

Nadchodzący przedłużony weekend upłynie pod znakiem przerw w dostępie do niektórych usług bankowych. Jak mogliście przeczytać w tym tekście, utrudnień mogą się spodziewać klienci BGŻ BNP Paribas. To efekt fuzji operacyjnej BGŻ z BNP, której finał właśnie się zbliża. Nie będą mieli dostępu do kont od dzisiaj aż do poniedziałku. Aktywne będą jednak należące do nich karty płatnicze.

Przeczytajcie także: HCE Mastercarda wkrótce w aplikacji IKO i HAIZ

Natomiast chociaż dużo krótsza, to jednak bardziej dotkliwa może być przerwa techniczna zapowiedziana przez mBank. Jego klienci utracą bowiem możliwość korzystania nie tylko z bankowości online czy mobilnej, ale także nie zapłacą kartą i Blikiem. Bank wyłączy karty, serwis transakcyjny i aplikację w nocy z 12 na 13 listopada między 2 a 6.30 rano.

Przeczytajcie także: Na Allegro zapłacicie Blikiem w połowie listopada

Nie będzie zatem można zapłacić kartami w sklepie i wypłacić pieniędzy z bankomatu. Nie zamówicie też Ubera, bo aplikacja na bieżąco weryfikuje, czy karta jest aktywna. Nie wiem, jak jest w przypadku taksówek, ale podejrzewam, że także w takich aplikacjach jak mytaxi nie będzie można liczyć na przejazd z opłatą za pomocą podpiętej tam karty mBanku. Jeśli zatem w tę jesienną noc zamierzacie bawić się do rana, zaopatrzcie się w gotówkę, bo nie będziecie mieli jak wrócić do domu.

UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies