Operator nowego systemu płatniczego przygotował pierwszą promocję dla płacących w internecie. Prawdziwa kampania reklamowa ruszy dopiero jesienią
Blik to system płatności mobilnych dostępny dla klientów Aliora, BZ WBK, ING Banku Śląskiego, Millennium, mBanku i PKO. Każdy, kto ma w tych bankach rachunek i korzysta z bankowości mobilnej, może jednocześnie płacić za pośrednictwem Blika, a od teraz płacić i oszczędzać na zakupach.
Przeczytaj także: Millennium udostępni Blika na zegarku
Do 26 kwietnia trwa bowiem akcja promocyjna dla użytkowników systemu Blik. Została przygotowana wspólnie ze sklepem internetowym answear.com. Wystarczy dokonać w nim zakupów, zapłacić przy użyciu Blika oraz wpissać kod „BLIK10”, by otrzymać 10 proc. zniżki. Maksymalna kwota jaką otrzymamy w promocji to 50 zł.
To pierwsza akcja promocyjna zorganizowana przez operatora systemu Blik. Jej celem jest przekonanie jak największej liczby klientów banków do wypróbowania nowego instrumentu.
Przeczytaj także: W terminalach PolCard Blikiem zapłacicie już w maju
Z najnowszych znanych danych wynika, że o ile z Blika może korzystać już pół miliona klientów, to jak na razie decyduje się na to bardzo niewielu. Na przykład w BZ WBK przy pomocy Blika płaci zaledwie ok. 10 tys. osób.
Z moich informacji wynika, że w najbliższym czasie można spodziewać się kolejnych akcji, podobnych do tej z answear.com. Jednak prawdziwa kampania reklamowa Blika planowana jest dopiero na jesieni, gdy sieć akceptacji nowego instrumentu obejmie co najmniej 100 tys. punktów handlowych.