Program lojalnościowy ma się znaleźć w nowej wersji aplikacji InPost Mobile, do której jednak jeszcze nie wszyscy klienci mają dostęp
Biuro prasowe InPostu nadesłało komunikat prasowy na temat nowej wersji aplikacji mobilnej. Ma ona mieć odświeżoną grafikę oraz wprowadzać program lojalnościowy, w ramach którego użytkownicy będą mogli zbierać punkty o nazwie InCoin. O tym, że spółka zamierza wprowadzić takie rozwiązanie, mogliście przeczytać jako pierwsi w serwisie cashless.pl, w tekście InPost wprowadzi do aplikacji mobilnej InCoiny.
Z komunikatu prasowego InPostu można wnioskować, że nowa wersja aplikacji mobilnej spółki, zawierająca wspomniane nowości, już jest dostępna. Z wcześniejszych informacji wynika, że ma ona mieć oznaczenie 3.30. Wiadomo jednak, że jeszcze nie wszyscy mogą tę wersję pobrać. W moim przypadku najbardziej aktualna wersja InPost Mobile nosi oznaczenie 3.29.1 i jest datowana na 17 września.
Program lojalnościowy InPost ma polegać na zbieraniu InCoinów przyznawanych za odbiór i nadawanie paczek, płatności z InPost Pay czy zakupy z InPost Fresh. Zebrane punkty, ważne przez 2 lata, można wymieniać na zniżki, udziały w loteriach oraz vouchery partnerów – takich, jak Answear, G2A, Tutlo, eSky, 99Rent, SimplyBuy, KIANO, Motus, Storytel, Wyjątkowy Prezent. Wraz z nowymi funkcjami aplikacja zostanie wyposażona w nowy ekran główny, nawigację, a także elementy związane z promocją dodatkowych usług marki, jak InPost Pay.
15 października 2024 r. w aplikacji InPostu ma się też pojawić InBox – pudełko niespodzianka, które będzie szansą na wygranie wyjątkowych nagród: mieszkania w Warszawie, samochodu elektrycznego a także darmowych nadań, przedłużenia czasu odbioru paczki, hulajnóg elektrycznych, smartwatchy, itp.