Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowa funkcja w bankowości elektronicznej VeloBanku. Pozwala na łatwe dodawanie karty do usługi Click to Pay

Rozwiązanie zastosowane przez VeloBank może stać się standardem na polskim rynku

Jak dowiedział się serwis cashless.pl, Velo będzie prawdopodobnie pierwszym bankiem na polskim rynku, który wprowadzi nowy sposób dodawania karty do usługi Click to Pay, czyli bezpośrednio z poziomu bankowości internetowej lub mobilnej. – Usługę wdrożyliśmy pilotażowo. Zakładamy, że możliwość dodawania kart z poziomu bankowości internetowej i mobilnej będzie dostępna dla klientów w ciągu kilku tygodni – potwierdziła Monika Banyś, rzeczniczka VeloBanku.

Przeczytajcie także: Drugi integrator płatności internetowych wprowadził usługę Click to Pay

Click to Pay to nowy sposób płatności kartą podczas zakupów online. Charakteryzuje się brakiem konieczności każdorazowego wpisywania danych z karty. Najłatwiej aktywować go podczas pierwszej płatności w sklepie zintegrowanym z usługą. Internauta najpierw rejestruje swoje dane i potwierdza tożsamość za pomocą kodu SMS. Następnie dodaje swoje urządzenie do zaufanych, aby podczas kolejnych zakupów było rozpoznane i umożliwiało płatność bez podawania kodu. Kolejne zakupy odbywają się jednym kliknięciem – użytkownik tylko wybiera zapisaną kartę płatniczą, korzystając z dowolnego urządzenia.

Natomiast rozwiązanie wprowadzane przez VeloBank będzie alternatywnym sposobem aktywacji Click to Pay. Jeżeli narzędzie to stanie się standardem płatności kartami w e-commerce, jak chciałyby tego organizacje płatnicze, to i prawdopodobnie dodawanie kart do Click to Pay przez bankowość elektroniczną też stanie się rozwiązaniem powszechnym, podobnie jak dziś dodawanie kart do Apple Pay czy Google Pay.

Przeczytajcie także: PKO BP wprowadził możliwość korzystania z kluczy sprzętowych

Jeśli chodzi o integratorów płatności internetowych, to obecnie narzędzie Click to Pay mogą zaoferować sklepom firmy Autopay i Tpay, które przeprowadziły już odpowiednie prace wdrożeniowe. Jak dowiedziałem się nieoficjalnie, mniej więcej w połowie października o sfinalizowaniu takich prac poinformuje większość pozostałych, liczących się na polskim rynku integratorów. O ile oczywiście nie pojawią się nieprzewidziane wyzwania z tym związane.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies