Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay Adyen
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Adyen dostarczy rozwiązania płatnicze dla sklepów korzystających z IdoPay

Współpraca IdoSell z Adyenem ma doprowadzić do zwiększenia konkurencyjności sklepów zbudowanych na platformie IdoSell i ułatwić im ekspansję zagraniczną

IdoSell poinformował o nawiązaniu strategicznej współpracy z Adyenem. Od teraz Adyen będzie dostarczał rozwiązania płatnicze dla sklepów korzystających z usługi IdoPay. Partnerstwo ma zaowocować zwiększeniem konkurencyjności sklepów internetowych zbudowanych na platformie IdoSell oraz wspomóc ich właścicieli w ekspansji zagranicznej – zakres współpracy obejmuje obsługę ponad 15 walut, co powinno ułatwić szybkie wchodzenie na nowe rynki.

Przeczytajcie także: Klienci Tpay testują Click to pay

W pierwszym etapie Adyen przejął na siebie procesowanie płatności kartowych na wielu europejskich runkach oraz wdrożenie systemu 3DS, odpowiadającego za bezpieczeństwo i wygodę płatności. Następnie zakres jego usług poszerzył się o obsługę portfeli cyfrowych (Apple Pay i Google Pay). Teraz planowane jest zaś wdrożenie lokalnych metod płatności popularnych na poszczególnych europejskich rynkach.

Przeczytajcie także: Nayax i Adyen zainteresowane branżą ładowania elektryków

– Dzięki integracji IdoSell z platformą Adyen sklepy internetowe będą mogły z łatwością obsługiwać różne waluty i metody płatności, korzystając z tej samej technologii finansowej co Booking.com, eBay czy LinkedIn. Tym samym klienci sklepów będą mogli płacić dokładnie tak, jak chcą, przy zapewnieniu najwyższych standardów bezpieczeństwa i autoryzacji - to z kolei oznacza większą pewność, że transakcje zostaną zatwierdzone – komentuje Jakub Czerwiński, wiceprezes na region Europy Środkowej i Wschodniej w Adyen.

IdoSell to polska platforma oferującą kompleksowe wsparcie dla sklepów internetowych. Umożliwia tworzenie sklepów online, obsługuje strony internetowe klientów, ale też oferuje narzędzia w zakresie obsługi płatności, wysyłek i zwrotów, analizy big data, raportowania czy integracji z systemami ERP.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies