Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay Adyen
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Drugi integrator płatności wdrożył Click to Pay. Nowy standard testują klienci Tpay

Wcześniej metoda Click to Pay została wprowadzona do bramki Autopay

Tpay poinformował o rozpoczęciu pilotażu rozwiązania Click to Pay. Oznacza to, że jest ono dostępne testowo w pierwszych sklepach internetowych obsługiwanych przez Tpay. Jest to drugi operator płatności e-commerce na polskim rynku, który wdraża standard Click to Pay. Wcześniej, bo w czerwcu bieżącego roku, rozwiązanie to zostało zaimplementowane do systemu Autopay.

Przeczytajcie także: Firma Autopay uruchomiła pilotaż Click to Pay

Click to Pay to nowy sposób płatności kartą podczas zakupów online. Charakteryzuje się brakiem konieczności każdorazowego wpisywania danych z karty. Internauta, który chce pierwszy raz skorzystać z Click to Pay, najpierw rejestruje swoje dane i potwierdza tożsamość za pomocą kodu SMS. Następnie dodaje swoje urządzenie do zaufanych, aby podczas kolejnych zakupów było rozpoznane i umożliwiało płatność bez podawania kodu. Kolejne zakupy odbywają się jednym kliknięciem – użytkownik tylko wybiera zapisaną kartę płatniczą, korzystając z dowolnego urządzenia.

Przeczytajcie także: Koniec Masterpassa coraz bliżej

Click to Pay wdrażają w Polsce dwie najważniejsze organizacje płatnicze, czyli Visa i Mastercard, we współpracy z fundacją Polska Bezgotówkowa. Rozwiązanie zbudowano na bazie standardu opracowanego przez konsorcjum organizacji kartowych EMVCo. Jak wspomniałem, Tpay, po Autopay, jest drugim integratorem, który wdrożył to rozwiązanie. Z wcześniejszych informacji wynika, że wkrótce nowy standard pojawi się także w bramkach oferowanych przez Fiserv Polska, PayNow, PayU, Przelewy24 oraz Wordline.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies