Będzie odpowiedzialny m.in. za strategię obszaru technologicznego i produktowego oraz wesprze międzynarodowy rozwój grupy Autopay
Jak podała spółka Autopay w komunikacie, z początkiem września Marcin Mazurek objął stanowisko dyrektora ds. produktów i technologii Autopay. Będzie odpowiedzialny za strategię i wizję obszaru technologicznego i produktowego. Wesprze też międzynarodowy rozwój grupy Autopay. Do zadań Mazurka należeć też będzie nadzór nad jakością rozwiązań technologicznych oraz ich bezpieczeństwo.
Marcin Mazurek ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży technologicznej. Pracował na kluczowych stanowiskach, m.in. w Allegro, gdzie odpowiadał za strategię technologiczną oraz brał udział w międzynarodowej ekspansji platformy. Ma wykształcenie techniczne, jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył programy menedżerskie na Stanford University oraz uniwersytecie INSEAD.
Jednocześnie Marcin Mazurek dołączył do zarządu Autopay. Oprócz niego zasiadają w nim Andrzej Antoń (prezes i współzałożyciel firmy), Ewa Woroszył, Wojciech Murawski i Tomasz Jakubowski. Autopay (do 2023 r. Blue Media) to polska spółka technologiczna oferująca rozwiązaniach dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego oraz e-commerce.