Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay Adyen
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Marcin Mazurek dołączył do zarządu Autopay

Będzie odpowiedzialny m.in. za strategię obszaru technologicznego i produktowego oraz wesprze międzynarodowy rozwój grupy Autopay

Jak podała spółka Autopay w komunikacie, z początkiem września Marcin Mazurek objął stanowisko dyrektora ds. produktów i technologii Autopay. Będzie odpowiedzialny za strategię i wizję obszaru technologicznego i produktowego. Wesprze też międzynarodowy rozwój grupy Autopay. Do zadań Mazurka należeć też będzie nadzór nad jakością rozwiązań technologicznych oraz ich bezpieczeństwo. 

Przeczytajcie także:  Michał Bolesławski nowym prezesem ING Banku Śląskiego

Marcin Mazurek ma ponad 20-letnie doświadczenie w branży technologicznej. Pracował na kluczowych stanowiskach, m.in. w Allegro, gdzie odpowiadał za strategię technologiczną oraz brał udział w międzynarodowej ekspansji platformy. Ma wykształcenie techniczne, jest absolwentem Uniwersytetu Ekonomicznego w Poznaniu. Ukończył programy menedżerskie na Stanford University oraz uniwersytecie INSEAD.

Przeczytajcie także:  Bank Pocztowy szuka nowego prezesa. Ogłoszono konkurs

Jednocześnie Marcin Mazurek dołączył do zarządu Autopay. Oprócz niego zasiadają w nim Andrzej Antoń (prezes i współzałożyciel firmy), Ewa Woroszył, Wojciech Murawski i Tomasz Jakubowski. Autopay (do 2023 r. Blue Media) to polska spółka technologiczna oferująca rozwiązaniach dla sektora finansowego, telekomunikacyjnego oraz e-commerce.

KATEGORIA
LUDZIE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI: AUTOPAY

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies