Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Autopay Adyen
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
Polskie firmy coraz częściej sponsorami za granicą. InPost i Atletico Madryt to tylko przykład

Wcześniej podobne przedsięwzięcia przeprowadziło wiele instytucji z Polski, w tym Cinkciarz, XTB, Orlen czy zondacrypto

Biuro prasowe InPostu pochwaliło się dzisiaj, że firma została partnerem jednego z najpopularniejszych klubów piłkarskich w Hiszpanii – Atletico Madryt. W ramach umowy sponsorskiej marka InPost będzie obecna na stadionie w postaci reklam emitowanych na bandach oraz w strefie kibica poza obiektem. Polska firma stanie się także oficjalnym dostawcą dla sklepu Atletico. Działania te mają wzmocnić pozycję InPostu w Hiszpanii, w której firma ma już ponad 8 tys. punktów odbioru przesyłek.

Przeczytajcie także: Nowe płatności odroczone w bramce Tpay

Co ciekawe, umowa InPostu z Atletico Madryt to nie pierwsze przedsięwzięcie sponsorskie polskiej firmy w zagranicznym sporcie. Spółka jest już m.in. partnerem klubu angielskiej Premier League Newcastle United czy wyścigu kolarskiego Tour de France. Sponsoruje także polski sport, m.in. reprezentację w piłce nożnej oraz olimpijczyków.

Przeczytajcie także: Allegro uruchomiło sieć automatów paczkowych w Czechach

Trzeba też odnotować, że polskie marki, w tym także te finansowe, coraz częściej występują jako sponsorzy na globalnym rynku, nie tylko w sporcie. Wystarczy wspomnieć o wywodzącej się z Polski giełdzie kryptowalut – zondacrypto, która niedawno stała się sponsorem jednego z najbardziej utytułowanych klubów piłkarskich we Włoszech – Juventusu. Wcześniej logo brokera finansowego XTB pojawiało się na bolidach Formuły 1 brytyjskiej stajni McLaren, a Orlenu – włoskiej Alfy Romeo. Uważni fani mocnego filmu mogli też zobaczyć reklamę Cinkciarza w kinowym hicie John Wick a polski fintech był też sponsorem m.in. drużyny koszykarskiej Chicago Bulls.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies