Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Już możecie zamówić nową kartę Cinkciarza z wizerunkiem z kultowej gry

Wizerunek karty z logo Visy wybrali internauci na platformie X spośród dwóch propozycji przedstawionych wcześniej przez fintech

Nowa karta trafiła właśnie do przedsprzedaży. Właściwie jest to starter Cinkciarz.pl zawierający gotową do rejestracji kartę wielowalutową z logo Visy. Może z niego skorzystać użytkownik platformy, albo przekazać go komuś w prezencie. Wizerunek nowej karty w ofercie Cinkciarza nawiązuje do motywu z kultowej gry Assassin’s Creed, co jest efektem współpracy z firmą Ubisoft – jednym z najbardziej znanych na świecie producentów gier wideo.

Przeczytajcie także: PayPo zaprosił klientów do testowania nowych kart. Wkrótce ma ruszyć pilotaż

Co ciekawe, o tym jak wyglądać będzie nowa karta, zdecydowali internauci, którzy do 2 lipca mogli głosować – za pośrednictwem platformy X – na jedną z dwóch propozycji przedstawionych przez Cinkciarza. Wybór padł na kartę z biało-czerwoną kolorystyką. Można ją zamówić w ramach przedsprzedaży w sklepie eStore Cinkciarz.pl. Do regularnej sprzedaży ma trafić jesienią tego roku.

Przeczytajcie także: Firmy technologiczne idą po klientów wykluczonych cyfrowo

Cinkciarz to firma fintechowa, która wyrosła na internetowej wymianie walut. Obecnie klientom indywidualnym oferuje m.in. kartę wielowalutową, do której można podpiąć 23 rachunki walutowe (niedawno lista walut poszerzyła się o dirhamę - walutę Zjednoczonych Emiratów Arabskich, węgierskiego forinta i leja rumuńskiego). W ofercie fintechu są też przekazy pieniężne, pożyczki, a dla klientów biznesowych zestaw usług płatniczych.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies