Wizerunek karty z logo Visy wybrali internauci na platformie X spośród dwóch propozycji przedstawionych wcześniej przez fintech
Nowa karta trafiła właśnie do przedsprzedaży. Właściwie jest to starter Cinkciarz.pl zawierający gotową do rejestracji kartę wielowalutową z logo Visy. Może z niego skorzystać użytkownik platformy, albo przekazać go komuś w prezencie. Wizerunek nowej karty w ofercie Cinkciarza nawiązuje do motywu z kultowej gry Assassin’s Creed, co jest efektem współpracy z firmą Ubisoft – jednym z najbardziej znanych na świecie producentów gier wideo.
Co ciekawe, o tym jak wyglądać będzie nowa karta, zdecydowali internauci, którzy do 2 lipca mogli głosować – za pośrednictwem platformy X – na jedną z dwóch propozycji przedstawionych przez Cinkciarza. Wybór padł na kartę z biało-czerwoną kolorystyką. Można ją zamówić w ramach przedsprzedaży w sklepie eStore Cinkciarz.pl. Do regularnej sprzedaży ma trafić jesienią tego roku.
Cinkciarz to firma fintechowa, która wyrosła na internetowej wymianie walut. Obecnie klientom indywidualnym oferuje m.in. kartę wielowalutową, do której można podpiąć 23 rachunki walutowe (niedawno lista walut poszerzyła się o dirhamę - walutę Zjednoczonych Emiratów Arabskich, węgierskiego forinta i leja rumuńskiego). W ofercie fintechu są też przekazy pieniężne, pożyczki, a dla klientów biznesowych zestaw usług płatniczych.