Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
SGB zmienia zasady korzystania z funkcji Garmina w swojej aplikacji mobilnej. Nie przyznaje już nagród za wykonane kroki

SGB jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który w swojej apce wprowadził funkcję Garmina i przyznawał nagrody, np. bony do sportowych sklepów, za aktywność fizyczną oraz korzystanie z karty

Jak doniósł jeden z czytelników cashless.pl, SGB zmienił zasady korzystania z usługi Active dostępnej w aplikacji mobilnej banku. Informację tę potwierdziło biuro prasowe instytucji. – W bankowości mobilnej wciąż można korzystać z funkcji Active w zakresie monitoringu aktywności. Zrezygnowaliśmy natomiast z wyzwania Active, czyli nie przyznajemy już nagród za wykonanie odpowiedniej liczby kroków w miesiącu i transakcji kartami Visa – powiedziano mi w biurze prasowym SGB.

Przeczytajcie także: SGB wprowadził do aplikacji mobilnej usługi Garmina

Przypomnę, że SGB jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który do swojej bankowości mobilnej wprowadził usługę stworzoną z myślą o użytkownikach urządzeń marki Garmin. Za sprawą połączenia apki Garmin Connect z SGB Mobile, możliwe jest monitorowanie w bankowości mobilnej własnej kondycji fizycznej oraz aktywności sportowej. Mowa o liczbie wykonanych kroków, przebytym dystansie, tętnie, spalonych kaloriach czy saturacji.

Przeczytajcie także: zondacrypto nie wróci prędko do Polski

Nowa funkcja pojawiła się w apce SGB wiosną 2021 r. Później została uzupełniona o wyzwania, w ramach których np. za wykonanie 100 tys. kroków w miesiącu i przeprowadzenie pięciu transakcji bezgotówkowych kartą Visa można było dostać bon o wartości 50 zł do wykorzystania w jednym ze sklepów sportowych.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies