SGB jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który w swojej apce wprowadził funkcję Garmina i przyznawał nagrody, np. bony do sportowych sklepów, za aktywność fizyczną oraz korzystanie z karty
Jak doniósł jeden z czytelników cashless.pl, SGB zmienił zasady korzystania z usługi Active dostępnej w aplikacji mobilnej banku. Informację tę potwierdziło biuro prasowe instytucji. – W bankowości mobilnej wciąż można korzystać z funkcji Active w zakresie monitoringu aktywności. Zrezygnowaliśmy natomiast z wyzwania Active, czyli nie przyznajemy już nagród za wykonanie odpowiedniej liczby kroków w miesiącu i transakcji kartami Visa – powiedziano mi w biurze prasowym SGB.
Przypomnę, że SGB jest pierwszym bankiem na polskim rynku, który do swojej bankowości mobilnej wprowadził usługę stworzoną z myślą o użytkownikach urządzeń marki Garmin. Za sprawą połączenia apki Garmin Connect z SGB Mobile, możliwe jest monitorowanie w bankowości mobilnej własnej kondycji fizycznej oraz aktywności sportowej. Mowa o liczbie wykonanych kroków, przebytym dystansie, tętnie, spalonych kaloriach czy saturacji.
Nowa funkcja pojawiła się w apce SGB wiosną 2021 r. Później została uzupełniona o wyzwania, w ramach których np. za wykonanie 100 tys. kroków w miesiącu i przeprowadzenie pięciu transakcji bezgotówkowych kartą Visa można było dostać bon o wartości 50 zł do wykorzystania w jednym ze sklepów sportowych.