Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
ING zmienia zasady używania Profilu Zaufanego. Jako pierwszy wprowadza funkcję logowania w aplikacji

Przy korzystaniu z Profilu Zaufanego klienci ING nie będą też musieli przepisywać kodów z wiadomości SMS

ING ułatwi swoim klientom potwierdzanie tożsamości podczas korzystania z Profilu Zaufanego. Nie będą musieli logować się do bankowości w przeglądarce, wystarczy, że sięgną po aplikację. ING podkreśla, że jest pierwszym bankiem na rynku, który wprowadził takie udogodnienie.

Przeczytajcie także: Coraz mniej oddziałów własnych banków

Nowe rozwiązanie zostało stworzone z myślą o klientach, którzy załatwiają sprawy korzystając ze smartfona. W ich sytuacji konieczność uwierzytelnienia się przez zalogowanie do bankowości elektronicznej w przeglądarce internetowej mogła być uciążliwa. Teraz mogą potwierdzić tożsamość w aplikacji Moje ING, a potem wrócić na stronę dostawcy w przeglądarce, już uwierzytelnieni.

Jak potwierdzić tożsamość za pośrednictwem Profilu Zaufanego w apce ING? Na przykład na stronie internetowej urzędu, którą użytkownik wyświetla na ekranie smartfona, należy wybrać logowanie przez bankowość internetową, a następnie wskazać ING. Następnie trzeba wybrać opcję "Potwierdź w aplikacji Moje ING", a system przekieruje użytkownika do apki, gdzie szybko będzie można potwierdzić tożsamość przez zalogowanie z wykorzystaniem hasła lub biometrii.

Przeczytajcie także: PayAppka wycofana z Google Play

Usługa ma być dalej rozwijana – na obecnym etapie klienci czasami mogą trafić na miejsca, które mimo wszystko wymagają jeszcze zalogowania w przeglądarce.

ING wprowadził także zmianę, która ma wpłynąć na wygodę klientów chcących potwierdzić swoją tożsamość podczas odwiedzania stron internetowych na komputerze. Przy użyciu Profilu Zaufanego nie będą proszeni o przepisanie kodu z SMS-a, ale o skorzystanie z aplikacji mobilnej.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies