Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Rekordowy plebiscyt Cashless Pay. Czytelnicy oddali ponad 10 tys. głosów. Wyniki podczas najbliższego Cashless Breakfast

W tym roku w ramach Cashless Pay wybrano najciekawszą kartę, projekt i wydarzenie płatnicze 2023 roku

Zakończyło się głosowanie w plebiscycie Cashless Pay 2023. Czytelnicy wybierali najciekawszą kartę, projekt oraz wydarzenie w branży płatniczej w 2023 r. Redakcję serwisu szczególnie cieszy fakt, że projekt spotkał się z rekordowym zainteresowaniem. Oddano ponad 10 tys. głosów, a więc ponad dwa razy więcej niż w ubiegłorocznej edycji plebiscytu.

Przeczytajcie także: BNP Paribas podnosi ceny

Ogłoszenie wyników samego głosowania oraz zdobywców nagród rzeczowych, które rozdamy czytelnikom, którzy w najbardziej interesujący sposób uzasadnili swój głos, ogłosimy podczas najbliższego wydarzenia z cyklu Cashless Breakfast. Odbędzie się ono 6 lutego. Z wynikami można się będzie także zapoznać w raporcie, który ukaże się na stronie serwisu zaraz po zakończeniu Cashless Breakfast.

Przypomnę, że wśród kandydatów do tytułu Cashless Pay 2023 w kategorii najciekawszy projekt płatniczy roku znalazły się:

  • Autopay płatności za zagraniczne winiety,
  • Fala, czyli system płatności za komunikację publiczną w Pomorskiem,
  • ING, płatności za parkowanie na Android Auto,
  • ING, rozwiązanie do zarządzania subskrypcjami,
  • InPost Pay, czyli narzędzie do płatności od operatora sieci paczkomatów,
  • Polcard Pay, czyli aplikacja umożliwiająca wpłacanie gotówki w terminalach płatniczych,
  • Santander, pierwsze wdrożenie systemu Euro Express Elixir.

Kandydatkami do tytułu najciekawszej karty płatniczej były:

  • BNP Paribas, Visa Filmowa,
  • Goodie, pozwalające na doładowywanie karty przedpłacone,
  • ITCARD, karta Food Town,
  • mBank, karta Great September,
  • mPay, karta debetowa,
  • Revolut, karta Ultra,
  • Santander, karta Dopasowana dla dzieci,
  • Volkswagen Bank, karta Visa z rajdowcami.

Przeczytajcie także: Curve komentuje problemy swoich klientów w korzystaniu z usług

Natomiast w kategorii najciekawsze wydarzenie płatnicze roku znalazły się:

  • Blik, początek ekspansji zagranicznej,
  • PayEye, uzyskanie certyfikatu PCI dla pierwszego terminala z Polski,
  • Polcard Go w DHL, największe wdrożenie softposa w Europie,
  • Warszawa, uruchomienie procedury wyboru dostawcy systemu biletowego.

Partnerami wspierającymi plebiscyt Cashless Pay 2023, raport oraz najbliższe wydarzenie z cyklu Cashless Breakfast zostały: firma Fiserv Polska – właściciel marki PolCard, operator serwisu Przelewy24 oraz Fundacja Polska Bezgotówkowa.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies