Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Problemy klientów Curve. Zdaniem fintechu to efekt szybkiego wzrostu liczby korzystających z jego usług

Klienci narzekają m.in. na problemy z usługą umożliwiającą zmianę źródła płatności dla transakcji z przeszłości, tzw. "Go Back In Time"

Pod koniec grudnia w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o problemach zgłaszanych przez liczną grupę klientów brytyjskiego fintechu Curve. Dotyczyły one także użytkowników aplikacji z Polski. O wyjaśnienie przyczyn tych kłopotów zwróciłem się wówczas do władz brytyjskiej firmy. Właśnie otrzymałem odpowiedź.

Paulina Bień, menadżerka odpowiedzialna za rozwój biznesu w Curve napisała, że problemy wynikają ze znaczącego powiększenia bazy klientów, nie tylko w Polsce, ale i w całej Europie. – W rezultacie tego rozwoju, doświadczyliśmy drobnych zakłóceń w niektórych funkcjach naszych produktów, jak na przykład "Go Back In Time" – pisze przedstawicielka Curve.

Przeczytajcie także: Klienci Curve z Polski zgłaszają problemy w korzystaniu z usług

Z tego co Paulina Bień pisze dalej, może wynikać, że powyższe problemy powodują zwiększoną liczbę zgłoszeń do zespołu obsługi klienta, co może skutkować wydłużeniem oczekiwania na odpowiedź i załatwienie sprawy. Firma chce sobie z tym poradzić, wprowadzając zmiany w procesie reklamacyjnym. – Dokonaliśmy istotnych zmian w kategoryzowaniu zapytań i próśb klientów, aby zapewnić, że każdy, kto skontaktuje się z Curve, otrzymał szybką i dokładną odpowiedź od naszego zespołu – pisze przedstawicielka fintechu. Jednak kiedy świadczenie usług Curve wróci do normy – nie wiadomo.

Przypomnę, że od początku grudnia wielu czytelników cashless.pl donosi o różnego rodzaju niedomaganiach systemu Curve. Podobne komentarze znaleźć można także np. w markecie z aplikacjami dla systemu Android – Google Play. Problemy dotyczą wspomnianej usługi cofania się w czasie, trudności z finalizacją transakcji, najczęściej w przypadku korzystania z kart organizacji Visa. Z informacji cashless.pl wynikało, że Visa w ostatnim czasie nie wprowadzała żadnych zmian, które mogłyby skutkować odrzucaniem transakcji w usłudze Curve. Czytelnicy wskazali również, że biuro obsługi klientów Curve od dłuższego czasu nie odpowiada na zgłaszane reklamacje.

Przeczytajcie także: W europejskie insurtechy zainwestowano w ubiegłym roku 700 mln euro

Przypomnę, że Curve to aplikacja mobilna i powiązana z nią karta płatnicza Mastercard. Do aplikacji można dodać karty innych wydawców, a następnie płacić z powiązanych z nimi rachunków za pomocą karty Curve. Wystarczy więc korzystać z jednej karty, aby wydawać środki z różnych kont. Ciekawą usługą Curve jest także możliwość cofania się w czasie, a więc zmiany źródła płatności dla transakcji przeprowadzonej w przeszłości.

Niedawno firma ogłosiła swoje wyniki finansowe uzyskane w roku 2022. Okazuje się, że Curve udało się w tym okresie zwiększyć przychody z ok. 8 mln funtów do ponad 22 mln funtów. Spółka odnotowała jednak także wzrost straty przed opodatkowaniem z ok. 59 mln funtów do ponad 69 mln funtów. Spółka kontynuowała restrukturyzację zatrudnienia i zmniejszyła liczbę pracowników. Pochwaliła się także pozyskaniem na rozwój kolejnego finansowania w wysokości 58 mln funtów.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies