Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Ubezpieczenia na życie, które można kupić samemu online. Nowość w ofercie CUK

Umowę można zawrzeć online, dzięki zdalnej weryfikacji tożsamości, a cały proces powinien zająć nie więcej niż kilka minut

Multiagencja CUK umożliwi swoim klientom samodzielny zdalny zakup ubezpieczenia na życie. Zawarcie umowy ma zajmować nie więcej niż kilka minut.

Dostępne w nowym modelu sprzedaży ubezpieczenie na życie LifeUp zostało przygotowane we współpracy z Leadenhall. Zapewnia wypłatę w razie śmierci ubezpieczonego, a kierowane jest do osób w wieku od 18-60 lat, z możliwością kontynuacji ochrony do ukończenia 70 r.ż. Jak deklarują twórcy, produkt ma wyróżniać prosta konstrukcja, elastyczność i niska cena (od 17 zł miesięcznie).

Przeczytajcie także: CUK z polisami na życie dla kierowców

W ofercie CUK-u LifeUp pojawiło się już w zeszłym roku, ale do tej pory było dostępne tylko u agentów. Teraz natomiast klienci będą mogli je kupić online całkiem sami. Ubezpieczyciel nie wymaga wypełnienia ankiety medycznej ani dostarczania wyników badań. Do przygotowania oferty niezbędna jest jedynie data urodzenia klienta. Po jej podaniu ubezpieczyciel przedstawi kalkulację w ciągu 30 sekund. Po wyborze okresu ochrony, akceptacji ceny i wprowadzeniu niezbędnych danych osobowych oraz kontaktowych polisa jest wystawiana od ręki.

Zautomatyzowany zakup odbywa się na platformie przygotowanej przez grupę Efinity, do której należy Leadenhall. Można z niej wygodnie korzystać zarówno na komputerach, jak i urządzeniach mobilnych. Portal, którego wygląd dostosowany został do identyfikacji wizualnej CUK-u, umożliwia zapoznanie się z produktem, kalkulację oraz zawarcie umowy. Bezpośrednio na stronie klient opłaca pierwszą składkę, może też ustawić wygodne płatności cykliczne na cały okres obowiązywania umowy. Niezbędna do zawarcia umowy weryfikacja tożsamości przeprowadzana jest online w powiązanym z platformą systemie Veriff.

O możliwości samodzielnego zakupu ubezpieczenia na życie CUK planuje poinformować klientów w zautomatyzowanej kampanii marketingowej.

Przeczytajcie także: Uniqa wchodzi do RTV Euro AGD

Partnerzy są zdania, że wykorzystywana przez nich technologia może znaleźć zastosowanie także przy sprzedaży innych produktów. W planach mają rozszerzenie współpracy o nowe kategorie ubezpieczeń, takie jak NNW czy specjalistyczne polisy OC zawodowej m.in. dla przedstawicieli wolnych zawodów i samozatrudnionych.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies