Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowe możliwości dla klientów PolCard. Mogą zarabiać na reklamach wyświetlanych na terminalach

Na razie z nowej funkcji urządzeń obsługiwanych przez PolCard korzystać mogą franczyzobiorcy Żabki

Właściciel marki PolCard poinformował w komunikacie prasowym o wprowadzeniu nowej funkcji do obsługiwanych przez siebie terminali płatniczych wyposażonych w duże wyświetlacze. Chodzi o urządzenia Ingenico, które znaleźć możecie na przykład w sieci sklepów Żabka i gdzie usługa już działa. Terminale te umożliwiają prezentowanie reklam, informacji o zniżkach i promocjach czy poleceń produktów zewnętrznych dostawców.

Przeczytajcie także: Poznajcie kilkanaście startupów z szansą na światowy sukces

Na wyświetlaczach urządzeń mogą być prezentowane zarówno statyczne pliki graficzne, jak i animacje czy pliki video, choć bez dźwięku. Ze względu na dostęp do terminala online, Żabka może zdalnie zamieszczać oraz aktualizować treści marketingowe na ekranie urządzenia. Możliwe jest również ustawienie wybranej kolejności reklam czy też dostosowanie ich do danej lokalizacji punktu handlowego.

Przydatną funkcją na terminalach Ingenico LANE/7000 jest również możliwość wyświetlania zawartości koszyka zakupowego w czasie skanowania produktów przez kasjera. Urządzenie pokazuje klientowi także podsumowanie kwoty transakcji oraz wybraną metodę płatności. To wygodne rozwiązanie, ponieważ nie jest potrzebny dodatkowy wyświetlacz do drukarki fiskalnej. PolCard pozwala również na umieszczenie dowolnego znaku graficznego lub komunikatu reklamowego na potwierdzeniu oraz raportach drukowanych z terminala POS.

Przeczytajcie także: Nowy operator wprowadza terminale z Androidem

– Terminale to obecnie narzędzia wielofunkcyjne, które w znaczny sposób mogą wpłynąć na funkcjonowanie i rozwój firmy. Dzięki usłudze, którą wprowadziliśmy na naszych urządzeniach, właściciele firm mogą poinformować swoich klientów o nowych promocjach, zniżkach czy usługach. Co ważne, przedsiębiorca może publikować także reklamy np. swoich zewnętrznych dostawców i czerpać z tego dodatkowe zyski – uważa Tomasz Przepiórka, dyrektor Departamentu klientów korporacyjnych w Fiserv Polska, właściciela marki PolCard.

KATEGORIA
KARTY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies