Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Właściciel GG, czyli Gadu Gadu, odkłada kampanię crowdfundingową na przyszły rok

Powodem decyzji ma być zmiana przepisów – nowe wchodzą w życie 10 listopada, ale to, że tak będzie, wiadomo od co najmniej kilku miesięcy

Właściciel GG, czyli komunikatora internetowego wcześniej nazywanego Gadu Gadu, przełożył start kampanii crowdfundingowej. Pierwotnie planowano, że ruszy ona jeszcze w IV kw. bieżącego roku. Aktualnie obowiązującym terminem jest I poł. przyszłego roku. Przyczyną przesunięcia terminu mają być kwestie formalne.

Przeczytajcie także: Gadu Gadu zapowiada nową odsłonę swoich usług

Operator GG pisze, że platforma inwestycyjna, z którą współpracuje przy organizacji kampanii crowdfundingowej, wciąż nie zdobyła wymaganej prawem licencji. Przypomnę, że takie zezwolenie, po wejściu w życie nowych przepisów (nastąpi to 10 listopada bieżącego roku), uprawniać będzie do przeprowadzenia zbiórki o wartości do 5 mln euro. Na podstawie dotychczasowych przepisów platformy crowdfundingowe mogą organizować kampanie o wartości do 1 mln euro. Jednak to, że przepisy zmienią się w listopadzie, wiadomo od co najmniej kilku miesięcy.

Przeczytajcie także: Gadu Gadu chce zorganizować kampanię crowdfundingową

Pozyskane z kampanii crowdfundingowej środki GG przeznaczyć chce na rozwój swoich usług. Wśród nich wymienia przede wszystkim rozmowy audio i wideo, szyfrowanie danych, sztuczną inteligencję czy płatności pomiędzy użytkownikami oparte o cyfrowy portfel GG. Ten ostatni znajduje się już w fazie testów beta.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies