Oferta będzie "podążała" za klientem między infolinią a stroną internetową ubezpieczyciela
Link4 udostępnił klientom nowy portal obsługowo-sprzedażowy. Witryna internetowa ubezpieczyciela została odświeżona od strony graficznej i ma się cechować czytelnym, intuicyjnym interfejsem, zapewniać dostęp do wygodnej wyszukiwarki oraz do uproszczonych formularzy, czatu czy infolinii.
Jednym z najważniejszych atutów nowego portalu ma być zaś szybki kalkulator ubezpieczeń, który dzięki integracji z bazą CEPiK pozwala obliczyć składkę za OC czy AC, jak zapewnia ubezpieczyciel, w kilka sekund. Jednocześnie Link4 zdecydował się zintegrować oferty przedstawiane online z tymi proponowanymi na call center.
W praktyce oznacza to, że klient, który np. zacznie od sprawdzenia ceny na stronie ubezpieczyciela, może następnie skontaktować się z konsultantem w celu zweryfikowania swoich wątpliwości, po czym dalej samodzielnie modyfikować zakres oferty i sfinalizować jej zakup na portalu internetowym w dogodnym dla siebie momencie. Przez cały ten proces oferta „podąża” za klientem, podobnie jak przyznane rabaty.
Ubezpieczyciel chwali się także wprowadzeniem na szeroką skalę automatyzacji procesów sprzedażowych oraz ich personalizacją. Przykładowo system sprzedażowy Link4 ma rozpoznawać zachowania i preferencje klienta i definiować na ich podstawie kolejne kroki w komunikacji, których celem będzie ułatwienie zakupu.