Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Pożegnanie z Blue Media. Spółka zmieni nazwę na Autopay już 28 sierpnia

Budowana w ramach Blue Media marka Autopay staje się nową nazwą całej grupy

Na 28 sierpnia zaplanowano ostateczne rozstanie z marką Blue Media. Od tego dnia sopocka firma będzie funkcjonowała już formalnie jako Autopay. Taką informację podmiot przekazał mailowo swoim klientom. Firma czeka obecnie na wpis nowej nazwy spółki do KRS.

Przeczytajcie także: Sebastian Ptak odchodzi z Blue Media

O tym, że Blue Media zmieni się w Autopay, czytelnicy cashless.pl wiedzą już od kilku miesięcy, a jako pierwsi poznali nowe logo organizacji. Już w styczniu informowaliśmy, że Blue Media zastrzegły nowy znak w Urzędzie Patentowym. Zamiast dobrze znanego kierowcom znaku w czerwono-pomarańczowej kolorystyce, w identyfikacji wizualnej marki zagościło logo z niebieskim akcentem. Zmiana logotypu okazała się zaś elementem większej transformacji.

Zdecydowano bowiem, że marka Autopay, dotychczas budowana przez Blue Media z myślą o usługach dla kierowców (takich jak automatyczne płatności za przejazdy autostradami), stanie się tzw. marką parasolową dla wszystkich spółek z grupy. Rebrandingowi towarzyszy zaś wprowadzenie nowej strategii spółki, opartej o kilka jednostek biznesowych. Business Unit Mobility ma się zajmować rozwojem płatności dla kierowców, Business Unit Finance zaoferuje usługi finansowe związane m.in. z systemem przelewów Blue Cash czy przelewami weryfikacyjnymi. W ramach Business Unit Bills&Top-up firma będzie oferować produkty i usługi związane z płatnościami online za rachunki i usługi przedpłacone, a Business Unit Additional Income będzie się skupiał na dostarczaniu narzędzi i usług małym i średnim firmom działającym w e-commerce. Wszystkie te obszary będą jednak rozwijane pod wspólnym logo: Autopay.

Przeczytajcie także: Apka Autopay już z nowym logo

Warto przypomnieć, że Blue Media zostały założone w 1999 r. Spółka jest znana z tego, że jako pierwsza w Polsce wprowadzała ciekawe rozwiązania finansowe, takie jak np. doładowania telefonów komórkowych online (2002 r.), szybkie płatności za rachunki przez internet (2011 r.), system przelewów międzybankowych Blue Cash (2011 r.), czy automatyczne płatności na autostradach przy pomocy aplikacji Autopay (2019 r.).

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies