Od teraz aplikacja POSapp oferowana przez mBank ma barwy charakterystyczne dla innych produktów i usług tej instytucji
mBank i ITCARD informują o zmianach wprowadzonych w aplikacji POSapp. To terminal aplikacyjny, za pomocą którego można przyjmować płatności bezgotówkowe np. kartami zbliżeniowymi na zwykłym smartfonie. Rozwiązanie przygotowała firma ITCARD a mBank jest jedną z instytucji, która oferuje je swoim klientom.
Jak wynika z dzisiejszego komunikatu prasowego, POSapp, która trafia do klientów mBanku, zyskała nowy wygląd. Jest spójny z identyfikacją wizualną instytucji oraz grafiką innych produktów i usług mBanku. Jeżeli zaś chodzi o funkcjonalność nowej wersji aplikacji, to najważniejszą innowacją jest wprowadzenie funkcji akceptacji płatności kodami Blik. Wcześniej za pomocą apki można było przyjmować tylko płatności zbliżeniowe kartami w tym także dodanymi do portfeli cyfrowych, takich jak Apple Pay czy Google Pay.
– Wprowadzenie transakcji Blik kodem oraz szersze możliwości personalizacji aplikacji to duża zmiana, która przyczyni się do jeszcze większej satysfakcji naszych partnerów i umożliwi im oferowanie najlepszego produktu dla swoich klientów. Cieszymy się, że nową odsłonę POSapp wprowadzamy wspólnie z mBankiem, bo wiemy jak dużą wagę do jakości rozwiązań mobilnych przywiązują klienci właśnie tego banku – mówi Bartosz Borowski, dyrektor Departamentu rozwoju biznesu terminali POS w ITCARD.
Nowy POSapp ma też uproszczony proces aktywacji. Od teraz, aby zamienić swoje urządzenie mobilne w terminal płatniczy, wystarczy pobrać jedną aplikację POSapp (wcześniej należało też zainstalować aplikację PINapp). Dodatkowo, dodana została sekcja najczęściej zadawanych pytań oraz instrukcja obsługi wraz z opisem procesu aktywacji. Nowe funkcje i odświeżony interfejs użytkownika dostępne są również dla pozostałych użytkowników POSapp. Możliwość multibrandingu, z której jako pierwszy skorzystał mBank, ma być dalej rozwijana i dostępna również dla innych partnerów Planet Pay.