Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowości w apce CA24 Mobile: wyszukiwarka i asystent finansowy

Personal Finance Manager ma pomóc zarządzać budżetem domowym. Wyszukiwarka zaś ułatwi poruszanie się po aplikacji

Credit Agricole wprowadził do swojej aplikacji CA24 Mobile dwie nowości. Pierwszą z nich jest Personal Finance Manager, który ma pomóc klientom analizować ich wydatki i wpływy na konto. Na razie z rozwiązania mogą korzystać klienci indywidualni, jednak wkrótce funkcja ma być oferowana również firmom.

Przeczytajcie także: Revolut zmieni logo?

Funkcja ma umożliwić dokładne przyjrzenie się domowemu budżetowi, a ułatwią to przygotowane przez bank wykresy. Klienci indywidualni do Personal Finance Managera mogą przejść z ekranu „Pieniądze” lub „Majątek”. Ten pierwszy uwzględnia tylko bieżące środki w danym okresie, a drugi bierze pod uwagę również inne zasoby, takie jak ubezpieczenia, oszczędności czy pozostałe rachunki, a dodatkowo można do niego wprowadzić informacje np. o posiadanych nieruchomościach czy wartościowych przedmiotach.

Użytkownik ma dostęp do analizy wydatków, w ramach której wszystkie transakcje są podzielone według kategorii. Jak podkreślają przedstawiciele Credit Agricole, kluczowe w tym przypadku było opracowanie technologii dokładne przypisującej działania do konkretnych kategorii, tak aby można było z danych wyciągać odpowiednie wnioski. W razie potrzeby klient może też samodzielnie zmienić kategorię wydatku. Statystyki z danego miesiąca są porównywane do poprzednich okresów, co ma pozwolić na obserwację swojego budżetu i lepsze zarządzanie nim.

Personal Finance Manager ma być sukcesywnie wdrażany u kolejnych klientów. Wszyscy użytkownicy będą mogli z niego korzystać pod koniec sierpnia. Potem rozwiązanie ma zostać udostępnione klientom biznesowym.

Przeczytajcie także: Autostrady w apce VeloBanku

Drugą zmianą jest nowa wyszukiwarka, która ma ułatwić dotarcie do niezbędnych informacji. Narzędzie jest dostępne na ekranie głównym oraz w menu na dole aplikacji, a może służyć do wyszukania przelewu, odbiorcy, transakcji, ale też produktu klienta, ofert bankowych, funkcji w aplikacji czy oferty w Klubu Korzyści. Dzięki niej użytkownik nie musi przeszukiwać menu aplikacji czy dalszych ekranów w poszukiwaniu oczekiwanej funkcji – wystarczy, że wpisze kilka pierwszych liter, a wyświetlą mu się podpowiedzi prowadzące do odpowiednich funkcji czy informacji.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies