Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
TUW TUW upraszcza likwidację szkód. Klient samodzielnie zgłosi zdarzenie i otrzyma propozycję wypłaty w aplikacji webowej

Z rozwiązania można korzystać przy szkodach z ubezpieczeń mieszkań i domów

Towarzystwo Ubezpieczeń Wzajemnych TUW umożliwiło swoim klientom samodzielną likwidację prostych szkód majątkowych. Skorzystanie z tej ścieżki likwidacji upraszcza i znacząco przyspiesza obsługę szkód spowodowanych m.in. zalaniem mieszkania czy domu, uszkodzeniem elementów zewnętrznych nieruchomości (np. dachu lub elewacji) czy też ogrodzeń.

Przeczytajcie także: Ruszył kalkulator ubezpieczenia roweru Cachet

W przypadku szkód, które kwalifikują się do samolikwidacji, TUW przekazuje klientowi mailem lub SMS-em link do aplikacji webowej. Za jej pomocą poszkodowany określa zakres powstałej szkody, załącza dokumentację i zdjęcia. System wskazuje kwotę odszkodowania, a całość weryfikuje jeszcze opiekun szkody. Jeśli klient zaakceptuje wypłatę we wskazanej wysokości, pieniądze w krótkim czasie trafiają na jego konto.

Przeczytajcie także: Generali poszerza zakres ubezpieczeń mieszkaniowych i turystycznych

Samodzielna likwidacja szkód to mechanizm praktykowany przez wielu ubezpieczycieli, zarówno w ubezpieczeniach mieszkaniowych, jak i komunikacyjnych. Pozwala przyspieszyć czas potrzebny do wypłaty świadczenia, a jednocześnie minimalizuje zaangażowanie ubezpieczyciela w proces likwidacji szkód o stosunkowo niedużej wartości. W serwisie cashless.pl mogliście przeczytać także np. o narzędziu do samodzielnej likwidacji szkód wdrożonym przez Generali.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies