Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Pracownicy PZU ze wsparciem generatywnej sztucznej inteligencji. Ubezpieczyciel udostępnił im wewnętrznego asystenta AI

Uruchomienie narzędzia Copilot Chat poprzedził trwający blisko rok pilotaż

PZU zaoferowało swoim pracownikom dostępnego w formie czata własnego asystenta AI, opartego na generatywnej sztucznej inteligencji. Firma zdecydowała się na opracowanie wewnętrznego rozwiązania, które spełnia standardy prawne dotyczące ochrony danych i bezpieczeństwa informacji. Jednocześnie umożliwia pracownikom korzystanie z nowoczesnych technologii.

Przeczytajcie także: Insurtech Ominimo Insurance planuje wejść na polski rynek

Dostęp do narzędzia uzyskało ponad 12 tys. pracowników z kilkunastu spółek z grupy PZU. Ma ich wspierać w codziennej pracy, w zadaniach takich jak analiza danych i obrazów czy redagowanie lub streszczanie tekstów. Jak tłumaczy instytucja, krótko po głośnym debiucie ChataGPT, dostrzeżono potrzebę stworzenia własnego narzędzia konwersacyjnego. Publicznie dostępne wówczas rozwiązania wiązały się z ryzykami, które były nieakceptowalne dla instytucji finansowej takiej jak PZU. Charakter zadań wykonywanych przez pracowników wiąże się bowiem z przetwarzaniem wielu poufnych informacji, co uniemożliwia korzystanie z ogólnodostępnych narzędzi.

Przeczytajcie także: Relacja wideo z prezentacji raportu "Insurtechy w Polsce, vol. 4"

Uruchomienie narzędzia Copilot Chat poprzedził trwający blisko rok pilotaż, w który zaangażowało się 1 tys. pracowników. PZU planuje też szereg inicjatyw wspierających budowanie kompetencji wśród pracowników: materiały szkoleniowe, cykle webinarów prowadzone przez firmowych ekspertów. Pokażą oni, jak wykorzystywać asystenta AI w realnych przypadkach biznesowych konkretnych obszarów firmy.

KATEGORIA
UBEZPIECZENIA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies