Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Nowe Autopay będzie rozwijać płatności online za rachunki oraz narzędzia do regulowania należności za usługi przedpłacone

Narzędzia tworzone w ramach Business Unit Bills&Top-up są trzecim obszarem działalności nowego Autopay, obok płatności dla kierowców oraz usług dla sektora finansowego

Blue Media, jeden z najstarszych polskich fintechów, ogłosił na początku tego tygodnia harmonogram rebrandingu. Jego pierwszym etapem jest wprowadzenie tzw. marki parasolowej Autopay, pod którą oferowane będą usługi i produkty finansowe, wcześniej znajdujące się w ofercie wszystkich spółek grupy Blue Media. Więcej na temat nowego logotypu oraz wizualizacji marki Autopay przeczytacie w tekście Zmiany w Blue Media. Wszystkie spółki grupy będą działać pod wspólną marką Autopay.

Przeczytajcie także: Blue Media zmieni nazwę na Autopay

Nowe Autopay będzie oferować usługi z kilku obszarów, w ramach tzw. business unitów. Z poprzednich artykułów w serwisie cashless.pl mogliście dowiedzieć się, czym będą się zajmowały Business Unit Mobility oraz Finance. Dziś natomiast więcej na temat Business Unit Bills&Top-up.

W ramach tej sekcji nowe Autopay będzie oferować produkty i usługi związane z płatnościami online za rachunki i usługi przedpłacone. Klientom biznesowym, tak jak dotychczas, spółka będzie pomagać w przyjmowaniu należności, niezależnie, czy świadczą oni usługi w modelach postpaid (płatności po wykonaniu usługi), prepaid (płatności z góry) czy w ramach subskrypcji. Natomiast konsumenci dzięki automatycznym płatnościom Autopay będą mogli łatwo regulować należności za usługi, kupowane np. w ramach abonamentów.

Przeczytajcie także: Autopay zamknie swoją spółkę na Litwie

– Od wielu lat koncentrujemy się na usługach płatniczych. Dzięki temu dziś jesteśmy liderem w Polsce w dziedzinie doładowań oraz płatności za rachunki przez internet. Obsłużenie tak dużej części rynku jest możliwe w oparciu o niezawodne systemy transakcyjne, które charakteryzuje wysoka przepustowość i dostępność – mówi Krzysztof Ambroziak stojący na czele Business Unit Bills&Top-up w Autopay. – W najbliższym czasie skupimy się na transakcyjności, zwiększeniu udziału płatności online u wystawców faktur, tak by jak najwięcej dokumentów opłacanych było online. Jednocześnie poświęcimy się także zwiększaniu dostępności doładowań w kanałach zdalnych, popularyzacji eVoucherów i GiftCardów w online – dodał przedstawiciel Autopay.

Autopay (wcześniej Blue Media) jest pionierem doładowań prepaid w kanałach online w Polsce. Od 2002 roku z powodzeniem oferuje usługę m.in. we współpracy z największymi polskimi bankami w systemach bankowości internetowej czy w aplikacjach mobilnych. Tylko w 2022 r. firma zrealizowała ponad 43 mln doładowań. W 2008 roku Autopay jako pierwsza firma w Polsce wprowadziła szybkie płatności za rachunki przez internet. W 2022 r. przez system do płatności online Autopay przeszło ponad 660 mln transakcji.

Artykuł powstał przy współpracy z firmą Autopay.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies