Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kasy Stefczyka w maju wysoko w rankingu fanpeage’ów finansowych na FB

Strona "Miliony spełnionych marzeń", należąca do największego SKOK-u w Polsce, w ubiegłym miesiącu zaangażowała największą liczbę użytkowników Facebooka

Jak co miesiąc, Sotrender podsumował aktywność banków na Facebooku. Ranking największych fanepage’ów właściwie pozostaje bez zmian. W maju nadal niepodzielnie rządził BZ WBK, tuż za nim podążał mBank i nieco dalej BGŻ BNP Paribas.

Warto odnotować, że BZ WBK przybyło ponad 2,1 tys. fanów, podczas gdy mBank nieznacznie stracił. Przewaga lidera nad wiceliderem uległa więc powiększeniu. Strony obu instytucji pod względem pozyskania nowych fanów prześcignął tym razem BGŻ BNP Paribas, który przyciągnął ich w ubiegłym miesiącu 2320.

Przeczytajcie także: Spada średnia wartość przelewu Express Elixir

Znacznie ciekawiej wygląda wykres pokazujący strony instytucji finansowych najbardziej angażujących internautów. Tutaj widać ogromne zmiany. Listę otwiera bowiem fanpage Kasy Stefczyka "Miliony spełnionych marzeń", który awansował z 13 pozycji, skłaniając do kliknięcia lubię to, skomentowania lub jakiejkolwiek innej reakcji 63 proc. swoich fanów (profil Kasy Stefczyka ma nieco ponad 20 tys. użytkowników).



Zaintrygowany tak dużym powodzeniem strony przejrzałem majowe wpisy tej instytucji finansowej. Okazuje się, że jej fani wprost szaleją za powiedzeniami "z kalendarza ludowego" albo za "wróżbami z ciasteczek". Wpis "Jeśli jest ciężko, to znaczy, że idziesz w dobrym kierunku" sprowokował do reakcji 11 tys. osób i zaliczył 790 udostępnień.

Przeczytajcie także: Spore podwyżki opłat - oto nowy cennik TMUB

Z kolei prawdę życiową, że "Każdy dzień jest dobry, by zacząć wszystko od początku" pokochało 3 tys. internautów i skłoniło do przekazania dalej 78 z nich.



Pod względem obsługi, czyli liczby odpowiedzi na wpisy fanów, tym razem najlepszy był Citi Handlowy, który zareagował na wszystkie wypowiedzi. Ale było ich tylko 8. Najbardziej, bo o osiem pozycji, czyli na 6 miejsce w rankingu, awansował Idea Hub fanpage Idea Banku. Na stronie TMUB, który spadł na drugą pozycję, znalazło się 121 wpisów, z których obsłużono nieco ponad 93 proc. Na tej stronie najszybciej bo średnio w ciągu 4 min. i 17 s. reagowano na posty umieszczane przez fanów.

KATEGORIA
ANALIZY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies