Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
AKTUALIZACJA
Już jest! VeloBank udostępnił swoją nową aplikację mobilną

W pierwszej kolejności aplikacja pojawiła się w markecie App Store, a obecnie można ją znaleźć również w Google Play i Huawei App Gallery

Zgodnie z zapowiedziami cashless.pl w marketach z aplikacjami pojawiła się dziś nowa wersja bankowości mobilnej VeloBanku. W pierwszej kolejności apka została udostępniona w App Store, a po kilku godzinach również w Google Play ani Huawei App Gallery.

Przeczytajcie także: Nowa aplikacja ubezpieczeniowa: OLO Clever

– Stworzyliśmy ją od podstaw, aby jeszcze wygodniej Ci się bankowało – można przeczytać w opisie aplikacji w sklepie Apple’a, natomiast na pierwszy rzut oka wygląda na to, że pod względem funkcjonalności narzędzie nie zmieniło się istotnie w stosunku do poprzedniej wersji. To zaś, co ma wyróżniać aplikację w wersji 3.0, to przede wszystkich przejrzysta architektura informacji i nowoczesny, spójny design.

Po zalogowaniu do nowej wersji aplikacji użytkownik widzi pulpit, który może dopasować do swoich preferencji, dostosowując skróty czy wybierając produkt, który będzie wyświetlany na pierwszym miejscu. Na dole ekranu znajdzie menu z pięcioma kategoriami: Pulpit, Finanse, Płatności, Usługi, Wnioski.

W zakładce Finanse sprawdzi szczegóły swoich kont, lokat, kredytów i kart kredytowych. Do zakładki Płatności należy przejść, aby wykonać przelewy (w tym na telefon Blik), zapisać stałych odbiorców czy dodać powtarzalne operacje do szybkich skrótów.

Kolejna sekcja to Usługi, gdzie klient znajdzie różnego rodzaju funkcje dodatkowe, jak kantor walutowy czy możliwość opłacenia parkowania bądź biletu komunikacji miejskiej. Jak zapowiedziano, sukcesywnie wprowadzane mają być też kolejne VAS-y (usługi dodatkowe). Pierwszą z nich będą VeloChwile, czyli program, w którym klienci zbierają punkty za płatności, aby docelowo wymienić je na nagrody.

W sekcji Wnioski można wypełnić i złożyć wnioski produktowe lub obsługowe, m.in. o kredyt, kartę kredytową, konto czy lokatę.

Przeczytajcie także: Raiffeisen Digital Bank udostępnił Apple Pay

Velo podkreśla, że jego bankowość mobilna została zintegrowana z zaawansowanym systemem CRM. Ma to pozwolić na hiperpersonalizację, czyli pełne dostosowanie oferty do potrzeb każdego klienta. W konsekwencji treści wyświetlane w bankowości mobilnej poszczególnym użytkownikom mogą się różnić zarówno jeśli chodzi o ofertę i jej parametry, jak i pod względem sposobu prezentacji.

Warto przypomnieć, że pod koniec lutego Velo udostępnił klientom nowy serwis transakcyjny. Bankowość internetowa w nowym wydaniu zyskała odświeżony wygląd, a także nowe funkcje. Więcej na ten temat przeczytacie w tekście: VeloBank w poniedziałek uruchomi nowy serwis transakcyjny. Jak będzie wyglądał?

AKTUALIZACJA

Chwilę po publikacji materiału aplikacja pojawiła się w marketach Google Play i App Gallery, dlatego zaktualizowaliśmy treść artykułu.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies