Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Kombinezony EMS, a może ekspresy do kawy? Co subskrybują Polacy

Nie kupuj, korzystaj – subskrypcje produktów stają się alternatywą dla tradycyjnych modeli zakupowych. Coraz więcej urządzeń trafia do użytku w Polsce właśnie w formule subskrypcyjnej

Rynek subskrypcji w ostatnim czasie coraz intensywniej ewoluuje, pokazując, że ramy, w których został zamknięty na samym początku, są dla niego zdecydowanie zbyt małe. Subskrypcje, abonamenty, kojarzą się nam z newsletterami, platformami streamingowymi czy regularną dostawą danych produktów (np. higienicznych), bez konieczności pamiętania o regularnych płatnościach i zamawianiu paczek. Wiele z nas słyszało już o tym modelu biznesowym wprowadzonym przez Your Kaya czy WineMe. Subskrybowanie można jednak rozszerzyć na inne przedmioty, by korzystać stale z najnowszego modelu, bez konieczności wymieniania sprzętu co rok.

Przeczytajcie także: Insurtech Insly z nowym narzędziem dla pośredników

Oczywiście jedne produkty cieszą się w tym modelu większym zainteresowaniem, inne rzadziej. Co więc najchętniej subskrybują Polacy?

  1. iPhone
  2. MacBook
  3. Urządzenia kosmetyczne
  4. Wyposażenie biura
  5. Kombinezony EMS

Z danych firmy WeSub wynika, że niedoścignionym faworytem są telefony firmy Apple, które są nawet trzykrotnie częściej subskrybowane, niż telefony innych firm. iPhone jest przedmiotem do subskrybowania wręcz idealnym. Co roku pojawiają się nowe modele, które zaskakują fanów marki coraz lepszymi technologiami i designem. Jednak regularna wymiana smartfona od giganta z Cupertino wiąże się z wysokimi kosztami, a mimo to jest wielu zwolenników korzystania tylko z najnowszych urządzeń. To właśnie bycie zawsze na bieżąco z wychodzącymi modelami, klienci WeSub cenią sobie najbardziej. Subskrybując iPhone przez 12 miesięcy, oszczędzasz nawet 60 proc. jego rynkowej ceny, a gdy tylko zaprezentowany zostanie kolejny model – wymieniasz i cieszysz się nowym urządzeniem.

Drugie miejsce na podium również zajęte jest przez sprzęt marki Apple. Laptopy MacBook są bowiem kolejnym, najchętniej subskrybowanym sprzętem. Sytuacja z nimi wygląda bardzo podobnie jak z telefonami. Jest to sprzęt drogi, na który nie każdy jednorazowo może sobie pozwolić, a technologie zmieniają się na tyle często, że łatwo jest zostać w tyle z urządzeniem, które już nie spełnia naszych wymagań.

Sprzętami, które świetnie radzą sobie w modelu subskrypcyjnym, są urządzenia do salonów kosmetycznych. Zaletą subskrypcji nowego lasera, urządzenia do endermologii czy kriolipolizy jest przede wszystkim łatwa policzalność zysków. Stałą ratę za subskrypcję właściciele salonów zestawiają z cenami wykonywanych na danym urządzeniu zabiegów i wiedzą, że wystarczy wykonać trzy czy cztery, by każdy kolejny wiązał się z czystym zyskiem. W branży kosmetycznej podobnie jak w IT – technologie i trendy zmieniają się nieustannie. Dzięki subskrypcji salony kosmetyczne nie wiążą się z urządzeniem na lata, tylko na bieżąco reagują na zmieniające się potrzeby swoich klientów.

Zaraz za podium znajdują się subskrypcje przedmiotów związanych z wyposażeniem biura. Są to zarówno meble jak biurka, krzesła, budki akustyczne, fotele do masażu, jak i ekspresy do kawy.

Ostatnie miejsce listy zajmują kombinezony EMS, subskrybowane przez siłownie, trenerów personalnych, salony kosmetyczne, jak i pojedyncze osoby, które chcą korzystać z tej technologii na co dzień. Wynajem kombinezonu to stosunkowo niewielki koszt, w porównaniu do ogromnych korzyści, które może przynieść korzystanie z niego.

Przeczytajcie także: Zmiany w Klarnie: spółka wejdzie z płatnościami do sklepów stacjonarnych

Zaprezentowany ranking najczęściej subskrybowanych przedmiotów pokazuje, że w subskrypcji praktycznie każdy biznes, jak i osoba prywatna może znaleźć niszę dla siebie. Różne subskrypcje, przynoszą różne korzyści, które możemy dopasowywać do swoich aktualnych potrzeb i wymagań.

Nie kupuj, korzystaj – to jedno z haseł przewodnich polskiej firmy WeSub, która na subskrypcję postanowiła spojrzeć jeszcze szerzej, opierając na niej swój cały model biznesowy. Tworzy narzędzia, które umożliwiają dostawcom, producentom oraz resellerom różnego rodzaju dóbr dodanie subskrypcji jako metody płatności do swojej oferty. Dzięki temu klienci płacą tylko za dostęp do danego przedmiotu, technologii czy urządzenia przez czas trwania umowy subskrypcji.

W ramach niskich miesięcznych opłat za korzystanie i to jak dany przedmiot traci w tym czasie na wartości, możemy więc używać najnowszego telefonu, laptopa, postawić w biurze budkę akustyczną, fotel do masażu albo nowy ekspres. Tak naprawdę oferta produktowa nie ma ograniczeń.

KATEGORIA
E-COMMERCE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies