Partnerzy strategiczni
MasterCard Visa BLIK
Partnerzy wspierający
KIR ITCARD Polcard
Partnerzy wspierający
Elavon Hitachi Vivus
Partnerzy wspierający
Pekao Wesub
Partnerzy wspierający
LexisNexis Autopay
Partnerzy merytoryczni
Związek Banków Polskich Polska bezgotówkow
VeloBank w poniedziałek uruchomi nowy serwis transakcyjny. Jak będzie wyglądał?

Użytkownicy nowego serwisu będą mogli m.in. przechodzić między profilami własnym, wspólnym czy firmowym, a także płacić za pomocą koszyka płatności

VeloBank uchylił rąbka tajemnicy, jak będzie wyglądał jego nowy serwis transakcyjny. Jak mogliście już wcześniej przeczytać w serwisie cashless.pl, nowa odsłona bankowości internetowej VeloBanku nastąpi 27 lutego, czyli w najbliższy poniedziałek. Wcześniej, w nocy z soboty na niedzielę, serwis będzie niedostępny ze względu na przerwę techniczną.

Przeczytajcie także: VeloBank pomoże opłacać rachunki za gaz

Jak zapowiedziano, zmieni się strona wizualna serwisu, ale także jego funkcje. Nowości klienci dostrzegą już na stronie do logowania, która będzie miała nową estetykę:

Użytkownicy znajdą tu ostrzeżenia i wiadomości wysyłane przez bank, informacje o tym, jak zastrzec kartę, szybką nawigację do kontaktu oraz przydatne informacje, potrzebne podczas korzystania z serwisu. Taki sam pozostanie natomiast adres strony oraz sam sposób logowania.

Po zalogowaniu klienci zobaczą nowy pulpit. VeloBank zapewnia, że będzie on wyjątkowo czytelny i pozwoli na sprawdzenie najważniejszych informacji dotyczących np. stanu konta, kart, zobowiązań, wniosków, bilansu wpływów i wydatków czy ważnych terminów (raty kredytu, wygaśnięcia ważności kart, zakończenia lokaty). Użytkownicy zobaczą też podgląd ostatnich 10 transakcji, aktualnej oferty oraz zdefiniowanych skrótów, np. do często wykonywanych przelewów. Mają też móc wygodnie przechodzić pomiędzy profilem własnym wspólnym, firmowym czy korzystać z podglądu konta swojego dziecka.

Z pulpitu można przejść do sekcji Finanse, w której klienci zobaczą wszystkie swoje konta, lokaty, kredyty i karty. Nowa sekcja będzie się prezentować tak:

VeloBank deklaruje, że zarządzanie produktami będzie bardzo intuicyjne, a użytkownik łatwo zainicjuje procesy, np. realizację płatności, wnioskowanie o nowy produkt czy zakładanie lokaty. Wybrane przez siebie produkty można będzie oznaczyć ikoną serca, co spowoduje, że będą się one wyświetlały na głównej stronie serwisu. Wygodę klientów ma zwiększyć także funkcja koszyka płatności, która pozwoli jednym kliknięciem zaakceptować kilka transakcji jednocześnie.

Przeczytajcie także: Dawny Getin już po rebrandingu

W sekcji eUrząd klienci będą mogli złożyć wniosek o świadczenie 500+, rodzinny kapitał opiekuńczy czy dofinansowanie pobytu w żłobku. VeloBank przypomina także, że jest zintegrowany z usługą mojeID, dzięki czemu klienci mogą potwierdzać swoją tożsamość w usługach komercyjnych i publicznych.

Nowa bankowość internetowa VeloBanku zostanie oparta na technologii RWD, co daje możliwość korzystania z serwisu także na urządzeniach mobilnych, tabletach oraz smartfonach. Bank prowadzi równocześnie prace nad nową aplikacją mobilną.`

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies