Wydarzeniu towarzyszyć będzie premiera tegorocznej edycji Panoramy polskich płatności
Cashless Pay to pierwszy w Polsce plebiscyt, w ramach którego czytelnicy wybierają najciekawsze usługi płatnicze, jakie miały premierę w roku poprzednim. Cashless Pay 2022 to już trzecia edycja przedsięwzięcia, które zadebiutowało w 2021 r. Dziś, podczas pierwszego w tym roku wydarzenia z cyklu Cashless Breakfast, ogłosimy zdobywców tytułów: Najciekawszy projekt płatniczy oraz Najciekawsza karta płatnicza.
Do pierwszego z nich kandydują: biometria behawioralna w kartach mBanku, eTerminal ING, PayEye 2.0, płatności Blik na kasie fiskalnej Paytel, Blik Płacę później, PKO Płacę później, Rebell Pay oraz Visa Mobile. Natomiast kandydatkami do tytułu Najciekawsza karta płatnicza roku są: BPS karta pionowa, ING Karta dla graczy, mBank Pol’and’Rock, Pekao Unique, Provi Smart, Revolut karta chromatyczna, karta dla dzieci od SGB oraz karta z wizerunkiem Porsche Taycan od VW Banku.
W trakcie dzisiejszego Cashless Breakfast zaprezentujemy także tegoroczną edycję Panoramy polskich płatności, która w jednym miejscu gromadzi informacje o wszystkich najważniejszych firmach działających w branży płatniczej. Pokażemy też wybrane dane z raportu, który wkrótce będzie do pobrania ze strony cashless.pl, w tym ranking największych operatorów terminali płatniczych oraz softposów w Polsce.
W programie merytorycznym spotkania znalazła się także dyskusja z zaproszonymi ekspertami. Udział w rozmowie, której tematem będą perspektywy i trendy na rynku usług płatniczych, zgodzili się wziąć: Jolanta Sadowska, dyrektorka ds. projektów specjalnych w ITCARD, Katarzyna Sikorska, dyrektorka relacji biznesowych Przelewy24, oraz Zbigniew Wiśniewski, wiceprezes fundacji Polska Bezgotówkowa.
Partnerami wspierającymi projekt Cashless Pay 2022 oraz Cashless Breakfast są: operator serwisu Przelewy24 oraz Fundacja Polska Bezgotówkowa. Partnerem technologicznym przedsięwzięcia został zaś VW Bank. A już 7 lutego odbędzie się kolejne spotkanie z cyklu Cashless Breakfast, tym razem poświęcone nowym inicjatywom na rynku usług płatniczych. Partnerem lutowej edycji wydarzenia została firma ITCARD.