Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Pekao spersonalizuje komunikaty w PeoPay i Pekao24. Bank chwali się wdrożeniem nowego systemu CRM

Omnibank CRM ma być pierwszym w polskiej bankowości tak kompleksowym wdrożeniem CRM w chmurze publicznej

Bank Pekao zdecydował się na wdrożenie nowego systemu do zarządzania relacjami z klientem (CRM). Za sprawą projektu o nazwie Omnibank CRM bank zamierza udoskonalić komunikację z klientami, tak aby trafiały do nich najbardziej adekwatne i spersonalizowane treści.

Przeczytajcie także: Kolejny terminal androidowy w ofercie Pekao

Nowe narzędzie ma szybko reagować na nowe informacje i wykorzystywać je do prezentowania w aplikacji PeoPay i serwisie transakcyjnym Pekao24 treści dostosowanych do oczekiwań i potrzeb danego klienta. Jednocześnie system ma dbać o to, aby klient nie otrzymywał zbyt wielu komunikatów i nie czuł się przytłoczony zbędnymi ofertami czy informacjami. Te zaś treści, które zostaną skierowane do użytkownika, mają być spersonalizowane i docierać we właściwym czasie.

Przeczytajcie także: Pekao z unikatową kartą Unique

Jeśli chodzi o aspekty technologiczne projektu, Pekao podkreśla, że Omnibank CRM to pierwsze w polskiej bankowości tak kompleksowe wdrożenie CRM w chmurze publicznej. Jak zaznaczono, wprowadzone do systemu algorytmy mają się przez cały czas rozwijać i uczyć, jak dopasować dialog i formę przekazu do odbiorcy. – Rozwiązania chmurowe są motorem rozwoju technologicznego firm. To właśnie dzięki nim innowacje są wprowadzane szybciej, w tak dużej skali i przy zapewnieniu pełnego bezpieczeństwa przechowywanych danych – mówi Błażej Szczecki, wiceprezes banku, nadzorujący Pion Technologii i Operacji.

KATEGORIA
KONTA
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies