Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Będzie kolejny softpos na rynku. Swój terminal PeP Pay zaoferują Polskie ePłatności

PeP Pay ma zadebiutować pod koniec tego lub na początku przyszłego roku

Polskie ePłatności pracują nad własnym terminalem aplikacyjnym. Rozwiązanie będzie funkcjonowało pod nazwą PeP Pay.

Przeczytajcie także: iPhone jako terminal może stać się powszechnym widokiem

W Biuletynie Urzędu Patentowego ukazała się informacja o zastrzeżeniu przez Polskie ePłatności znaku PeP Pay. A wygląda on tak:

Zapytałam firmę o to, jaką usługę zamierza oferować pod nowo zastrzeżoną nazwą. – Usługa PeP Pay będzie softposem. Z nową ofertą PeP wystartuje pod koniec 2022 roku lub na początku 2023. Obecnie trwają testy oraz finalne prace – informuje biuro prasowe Polskich ePłatności. Podobno nowy terminal aplikacyjny ma się wyróżniać na tle konkurencji dodatkowymi usługami, ale przedstawiciele firmy nie zdradzają na razie więcej szczegółów.

Przeczytajcie także: Polskie ePłatności znowu przejmują

Tym samym PeP jest kolejną organizacją, która swoim działaniem potwierdza prognozę postawioną przez ekspertów podczas kwietniowego Cashless Breakfast: Rok 2022 będzie rokiem softposów. Wystarczy przypomnieć, że swoje rozwiązania przedstawili Fiserv, Paytel, IT Card oraz eService. Z usług tego ostatniego korzysta PKO BP, oferując LikePOS-a swoim klientom, technologię PayTela wykorzystuje Millennium, a z kolei ING, Credit Agricole i BNP Paribas (przy współpracy z Elavonem) postawiły na rozwiązanie od polskiego fintechu Softpos.eu.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies