Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PZU wprowadza płatności cykliczne za polisy. Usługa dostępna jest dla użytkowników aplikacji mojePZU

Płatności cykliczne w aplikacji mojePZU obsługuje firma Tpay

W aplikacji mojePZU można już włączyć płatności cykliczne za zawarte polisy. Z opcji automatycznego regulowania należności klienci skorzystają przy opłacaniu wszystkich ubezpieczeń majątkowych, w przypadku których założono co najmniej dwie składki.

Przeczytajcie także: Płatności cykliczne w Warcie

Klienci, którzy chcą się zwolnić z obowiązku pamiętania o terminach regulowania kolejnych należności za ubezpieczenia, muszą dodać w aplikacji mojePZU swoją kartę płatniczą. Zrobią to w zakładce „Profil”. Wystarczy, że po przekierowaniu na stronę operatora płatności uzupełnią dane karty. Następnie mogą utworzyć płatności cykliczne dla wybranych polis. Opcję tę znajdą w zakładce „Płatności”. Z usługi można zrezygnować w dowolnym momencie.

Przeczytajcie także: PZU usprawnia wycenę szkód w ruchomościach domowych

Operatorem płatności cyklicznych w moimPZU jest Tpay, a wprowadzenie tego rozwiązania to wynik niedawno ogłoszonej współpracy między podmiotami. Pod koniec sierpnia w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać, że Tpay, we współpracy z bankiem Pekao, będzie obsługiwał płatności internetowe wnoszone przez klientów PZU zarówno przez aplikację, jak i przez portal moje.pzu.pl.

MojePZU to serwis samoobsługowy, za pośrednictwem którego klienci mogą m.in. kupić ubezpieczenia majątkowe czy polisy na życie, zgłosić szkodę, sprawdzić jej status, umówić się na badania lub wizytę u lekarza, a także inwestować oszczędności. Serwis ma ponad 3 mln użytkowników.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies