Nowe wyzwania m.in. Małgorzaty Domagały, Aleksandra Naganowskiego oraz Darii Auguścik
Biuro prasowe Mastercarda w Polsce informuje o całej serii zmian personalnych, jakie miały miejsce w ostatnich miesiącach. W pierwszej kolejności wymieniono objęcie przez Małgorzatę Domagałę zarządzania obszarem rozwiązań cyfrowych i cyberbezpieczeństwa na Polskę, Czechy i Słowację. Małgorzata Domagała związana jest z Mastercardem od 16 lat. Przez ostatnie 3 lata była odpowiedzialna za tworzenie i wprowadzanie na rynek rozwiązań z zakresu open bankingu.
Domagała zastąpiła Aleksandra Naganowskiego, który z kolei objął stanowisko członka zarządu firmy Mastercard Processing Europe i odpowiada za obszar wdrożeń usług dla wszystkich klientów spółki. Naganowski z Mastercardem związany jest od 11 lat. Wcześniej pracował w sektorze telekomunikacyjnym, m.in. w Orange i Polkomtelu.
Z kolei Daria Auguścik pełni obecnie rolę dyrektorki ds. rozwoju biznesu e-commerce w polskim oddziale Mastercard Europe i odpowiada za sieci akceptacji kart płatniczych w handlu online, a także za współpracę z agentami rozliczeniowymi i partnerami handlowymi. Auguścik, w Mastercard od 2011 roku, była odpowiedzialna m.in. za projekt wdrożenia pierwszych płatności mobilnych, a od 2016 roku za rozwój płatności kartowych.
Natomiast Michał Kaniewski jest od niedawna odpowiedzialny za rozwój biznesu Mastercard Advisors, tj. doradczego ramienia firmy, w Polsce, Czechach i Słowacji. Dotychczas Kaniewski odpowiadał za budowę i rozwój hubu konsultingowego w Budapeszcie, wspierającego rozwój klientów Mastercard Advisors w całej Europie. Na nowym stanowisku Kaniewski zastąpił Krzysztofa Sobalę, który z początkiem 2022 roku przejął odpowiedzialność za biznes doradczy Mastercard Advisors w regionie obejmującym 10 wschodzących rynków Europy Środkowo-Południowej oraz Izrael.
Od początku września nową rolę w organizacji ma także Marcin Kopczyński, który zarządza teraz zespołem rozwoju produktów i nowych platform płatniczych w Polsce, Czechach i na Słowacji. Zastąpił Damiana Zielińskiego, który objął kierownictwo w tym obszarze biznesowym w całym regionie Europy Centralnej. Kopczyński wcześniej zarządzał projektami zewnętrznymi w sektorze bankowym i detalicznym.
Wreszcie Marcin Klimkowicz objął funkcję dyrektora ds. rozwiązań lojalnościowych w całym regionie Europy Centralnej. Do jego zadań należy głównie rozwijanie i wdrażanie strategii związanej z produktami lojalnościowymi, m.in. benefitami i ubezpieczeniami, a także platformami opartymi na wydatkach kartowych. Pod jego skrzydłami pozostaje program Bezcenne Chwile.