Osoby, które wciąż korzystają z serwisu DNB, podczas pierwszego logowania będą musiały zmienić hasło dostępowe
DNB informuje swoich polskich klientów, że w dniach 12-16 sierpnia wymieni system bankowości elektronicznej. Dotychczasowy serwis występujący pod nazwą Moje Finanse zastąpi nowa Usługa Elektroniczna. DNB uprzedza więc klientów, że w przyszły weekend mogą mieć problem z dostępem do niektórych funkcji elektronicznych.
DNB pisze w komunikacie, że logowanie nadal odbywać się będzie za pośrednictwem strony głównej banku lub przez stronę https://ue.dnb.pl/. Klienci, którzy po zmianie serwisu będą chcieli zalogować się do systemu po raz pierwszy, będą proszeni o zmianę hasła. Ważne też, że do nowego systemu nie zostanie przeniesiona historia dotychczasowej korespondencji z bankiem, więc należy ją pobrać z zakładki "Poczta" w starym systemie.
Informacja o wdrożeniu nowego serwisu przez DNB może nie byłaby aż tak ciekawa, gdyby nie fakt, że bank ten od kilku już lat nie pozyskuje nowych klientów w Polsce i nie obsługuje już rachunków osobistych. Instytucja zdecydowała o opuszczeniu polskiego rynku, a aktualnie zachęca klientów do całkowitego zakończeniu z nią relacji. Obecnie obsługuje jeszcze tylko klientów posiadających jej kredyty mieszkaniowe. Jak tłumaczy biuro prasowe DNB, w Polsce nowy serwis transakcyjny przeznaczony jest właśnie do obsługi rachunków technicznych związanych ze spłatą hipotek.