Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Authologic wprowadził nową usługę przeznaczoną dla branży kryptowalut. Ułatwia spełnienie wymogów regulacyjnych

Funkcja usprawnia weryfikację tożsamości klientów inwestujących na rynku krypto

Polska spółka Authologic wprowadziła nową usługę kierowaną dla firm operujących na rynku kryptoaktywów. Przyspiesza ona weryfikację tożsamości klientów oraz obniża koszty KYC (poznaj swojego klienta), a więc ułatwia spełnienie obecnych i spodziewanych w przyszłości regulacji rynku krypto.

Przeczytajcie także: Siepomaga korzysta z usługi Authologic

– Stworzyliśmy produkt bazujący na naszym podstawowym rozwiązaniu, ale dający nowe możliwości światu krypto. Przy zachowaniu najwyższego poziomu bezpieczeństwa, dążymy do tego, by cały proces był jak najprostszy – zarówno dla użytkowników, jak i firm korzystających z naszych usług. Dzięki temu nie tylko przyspieszamy weryfikację, ale także zmniejszamy koszty – mówi Jarosław Sygitowicz z Authologic.

Usługa Authologic polega na powiązaniu danych klienta z portfelem kryptowalutowym typu non-custodial , którego dostawca nie przechowuje kluczy prywatnych klientów. To rozwiązanie zyskujące popularność wśród inwestorów działających na rynku krypto m.in. dlatego, że zabezpiecza ich przed utratą środków w przypadku np. bankructwa giełdy kryptowalut.

Przeczytajcie także: System mojeID może zyskać wielu nowych klientów

Rozwiązanie polskiej firmy umożliwia, po przejściu po raz pierwszy procesu weryfikacji tożsamości za pomocą jednej z dostępnych na platformie metod, przejście kolejnej, wymaganej prawem weryfikacji, w ciągu kilku sekund. – Rezultat naszej pracy jest bardzo istotny z perspektywy prawnej. Unia Europejska prawdopodobnie wprowadzi szczegółowe restrykcje dotyczące zakładania walletów. Wtedy odpowiednia procedura KYC będzie koniecznością – komentuje Krzysztof Klimczak z Authologic.

KATEGORIA
FINTECHY
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies