Niedawno ecom uruchomił narzędzie do wideosprzedaży dla multiagencji CUK
Klienci mBanku będą mogli wkrótce skorzystać z nowego sposobu kontaktu z instytucją. Osoby, które potrzebują porozmawiać z doradcą, będą mogły to zrobić podczas wideospotkania. Obecnie trwają prace w mBanku, aby udostępnić rozwiązanie pierwszym klientom.
Jak ustalił serwis cashless.pl, za wdrożenie narzędzia odpowiada toruńska spółka ecom. To ten sam podmiot, który niedawno uruchomił wideosprzedaż w CUK-u. Dzięki temu rozwiązaniu klienci multiagencji mogą się łatwo umówić na zdalną konsultację z doradcą, którą przeprowadzą bez konieczności instalowania dodatkowego oprogramowania na telefonie czy komputerze. W trakcie spotkania klient może zdecydować się na zawarcie umowy, a także dokonać płatności.
Na razie nie wiadomo jeszcze, jak rozbudowane będzie narzędzie ecomu dla klientów mBanku i z jakich funkcji – oprócz samej rozmowy z doradcą – będzie można korzystać. Warto wspomnieć, że mBank udostępniał juz wcześniej funkcję połączenia wideo z konsultantami. Po zalogowaniu do bankowości można było bez konieczności podawania dodatkowych haseł czy kodów skontaktować się z doradcą w dogodny dla siebie sposób: poprzez czat, standardową rozmowę telefoniczną bądź właśnie przez wideo. Obecnie nie ma już jednak możliwości łączenia się z wizją.