TU Zdrowie przygotowało dla swoich ubezpieczonych narzędzia HeyCzeker i HeyDoc
TU Zdrowie wprowadza dwa nowe narzędzia dla swoich klientów: HeyCzeker i HeyDoc. HeyCzeker to rozwiązanie oparte na algorytmach sztucznej inteligencji, które pomaga ubezpieczonym wstępnie ocenić stan zdrowia i podpowiada, z jakim lekarzem specjalistą powinni się skonsultować przy określonych dolegliwościach.
Wystarczy, że ubezpieczony wypełni krótką, anonimową ankietę, w której wskaże swoje objawy oraz odpowie na pytania dobierane na podstawie udzielanych przez niego informacji. Narzędzie pomoże wstępnie rozpoznać problemy zdrowotne, co pozwoli skrócić drogę pacjenta do odpowiedniego specjalisty. Po takiej wstępnej ocenie stanu zdrowia przy pomocy HeyCzekera ubezpieczony może umówić się na wizytę lub telekonsultację w ramach ubezpieczenia zdrowotnego w TU Zdrowie. Rozwiązanie jest dostępne zarówno przez Panel Ubezpieczonego na portalu TU Zdrowie, jak i w aplikacji mobilnej ubezpieczyciela.
Drugą zapowiedzianą przez TU Zdrowie nowością jest zaś HeyDoc. To platforma umożliwiająca odpłatne skorzystanie w opieki medycznej w postaci e-wizyty u wybranego lekarza. Rozwiązanie może zainteresować ubezpieczonych, których zakres polisy nie obejmuje konsultacji u wybranego specjalisty. W takiej sytuacji klient może wykupić wizytę w formie czatu, rozmowy telefonicznej lub wideokonferencji. Za pomocą platformy pacjent połączy się z jednym z lekarzy odpowiedniej specjalizacji, prowadzących działalność w dowolnej części Polski. Z HeyDoca również można korzystać zarówno przez portal, jak i aplikację mobilną TU Zdrowie.
Nowe narzędzia pojawiły się w Panelu Ubezpieczonego dzięki współpracy ubezpieczyciela z grupą Neuca, do której TU Zdrowie od niedawna należy. Ostatnio w serwisie cashless.pl mogliście przeczytać o innym udogodnieniu przygotowanym dla ubezpieczonych w TU Zdrowie, a mianowicie o możliwości zamawiania leków do wybranej apteki przez portal lub aplikację mobilną ubezpieczyciela.