Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Klarna zaprezentowała nową aplikację mobilną. Umożliwia płatności odroczone za zakupy w dowolnym sklepie internetowym

Aplikacja zakupowa Klarna jest dostępna na wszystkich rynkach, na których działa spółka

Klarna zaprezentowała dzisiaj nową aplikację mobilną umożliwiającą zakupy z płatnościami odroczonymi w dowolnym sklepie internetowym. Aplikacja funkcjonuje na wszystkich rynkach, na których działa Klarna, a więc oprócz Polski m.in. w USA, Wielkiej Brytanii, Niemczech, Szwecji czy Francji.

Przeczytajcie także: Kolejna inwestycja Klarny w Niemczech

Komunikat Klarny głosi, że jej aplikacja pozwala na przeglądanie ofert, zapisywanie przedmiotów i aktywowanie powiadomień o obniżkach cen, śledzenie dostawy produktów, zarządzanie płatnościami oraz zwrotami, itd. Wkrótce udostępnione mają zostać, dodatkowe funkcje, w tym m.in. dodawanie kart lojalnościowych, usługi społecznościowe, takie jak wydarzenia zakupowe „na żywo” i dane o produktach – historia cen, recenzje i dostępność w sklepach.

Przeczytajcie także: Allegro stawia na płatności odroczone

Przede wszystkim jednak aplikacja pozwala na korzystanie z płatności odroczonych Klarny w dowolnym sklepie internetowym w Polsce. W tym celu należy wygenerować jednorazową wirtualną kartę, klikając (po dodaniu przedmiotów z dowolnego sklepu do koszyka) w różowy przycisk "Zapłać z K". Następnie należy wybrać opcję płatności odroczonej i przejść do kasy, gdzie należy wkleić dane jednorazowej karty.

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies