Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
Partnerzy strategiczni
Compensa Życie wprowadza nowe narzędzie do zdalnej sprzedaży ubezpieczeń. Mobilna polisa ma ułatwić życie agentom i klientom

Nowe narzędzie Compensy umożliwia przesyłanie niezbędnych dokumentów i zatwierdzanie wymaganych oświadczeń i zgód online

Compensa poinformowała o wprowadzeniu tzw. polisy mobilnej w ubezpieczeniach na życie. Dzięki temu rozwiązaniu klienci mogą zawrzeć umowę bez konieczności osobistego spotykania się z agentem. Narzędzie wykorzystywane jest przy sprzedaży dwóch produktów: Między Nami i Między Nami Gold.

Przeczytajcie także: Axa, Aviva i Aegon wycofują się z Polski, ale nie całkiem

W ubezpieczeniach na życie do wybuchu pandemii standardem było zawieranie umów podczas bezpośredniego spotkania. Dopiero konieczność ograniczenia kontaktów międzyludzkich sprawiła, że firmy zaczęły myśleć o rozwiązaniach umożliwiających sprzedaż życiówki na odległość, powalających jednocześnie spełnić wymogi regulacyjne, dużo bardziej restrykcje niż w przypadku ubezpieczeń majątkowych.

Nowe narzędzie Compensy umożliwia przesyłanie niezbędnych dokumentów i zatwierdzanie wymaganych oświadczeń i zgód online, a polisa zostaje wystawiona w momencie opłacenia przez klienta pierwszej składki. Doradca nie musi już skanować dokumentów z odręcznym podpisem klienta i wysyłać ich do ubezpieczyciela. Na bieżąco ma też dostęp do informacji, co się dzieje z wnioskiem jego klienta. Sam produkt może zaś dobrać na podstawie analizy potrzeb przeprowadzonej np. przez telefon.

Przeczytajcie także: Compensa wykorzysta sztuczną inteligencję do ustalania cen

Poza polisą mobilną umowę z Compensą Życie można zawrzeć też z wykorzystaniem kodu SMS, który zastępuje podpis klienta w trakcie bezpośredniego spotkania doradcy z klientem. Polisa SMS umożliwia klientowi zaakceptowanie oferty i wniosku kodem autoryzacyjnym oraz podgląd i pobranie polisy poprzez SMS.

KATEGORIA
INSURTECH
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ
TAGI:

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.
Promocje

Booksy przyzna 20 zł za zakup karty podarunkowej, jeśli zapłacicie kartą Visa

Środki zgromadzone na karcie podarunkowej można wykorzystać przy rezerwacji wizyty za pośrednictwem Booksy

Nasza Cashlesspedia

Wpisz w pole i wyszukaj termin, którego definicja Cię interesuje:
lub przeglądaj:
A B C D E F G H I J K L M N O P Q R S T U V W Y Z

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies