Partnerzy strategiczni
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy wspierający
Partnerzy merytoryczni
PKO ułatwia płatności w sieci. Ale to nie jest jeszcze słynny one click

Od dziś dostępna jest kolejna wersja aplikacji mobilnej IKO. Znalazło się w niej kilka ciekawych nowości

Wspomniane w tytule ułatwienie płatności Blikiem w sklepach internetowych polega na możliwości skopiowania kodu i wklejenia go w formatce płatności na stronie lub aplikacji sklepu. Dotychczas klienci PKO, jeżeli surfując po internecie w smartfonie chcieli zapłacić za coś Blikiem, musieli wyjść ze sklepu, odpalić IKO, wygenerować kod i zapamiętać go albo zapisać. Następnie wracali do sklepu i wprowadzali liczby we wskazanym miejscu. Od teraz jest to nieco łatwiejsze. Kod można skopiować dotykając go i przytrzymując przez chwilę, a następnie wkleić na stronie sklepu.

Przeczytajcie także: Ta aplikacja już nie pomoże Wam zaparkować

Z tego co wiem, tego rodzaju rozwiązania nie stosuje na razie żaden bank oferujący Blika. To wygodne, ale wkrótce pojawi się jeszcze prostszy sposób na płatności w środowisku m-commerce, czyli one click. Dzięki powiązaniu poszczególnych sklepów z aplikacją bankową klienci będą mogli płacić bez konieczności wprowadzania kodów a jedynie potwierdzając transakcję w oknie automatycznie w tym celu wygenerowanym na smartfonie. Więcej na ten temat możecie przeczytać tutaj.

Przeczytajcie także: Amerykański startup chce być Uberem dla dzieci

Natomiast najnowsza aktualizacja IKO przyniosła jeszcze kilka innych nowości. Pierwszą z nich jest możliwość tworzenia skarbonek i odkładania pieniędzy na wybrane cele. Zaś drugą – możliwość zmiany limitów transakcyjnych oraz kodów PIN kart. Niestety, bank wciąż nie zdecydował się na umożliwienie klientom czasowego blokowania plastików. Kiedy to zapowiadał kilka miesięcy temu, miał szansę być pierwszy z taką usługą na rynku. Dziś już trzy inne banki ją oferują. Więcej na ten temat dowiecie się tutaj.

KATEGORIA
APLIKACJE
UDOSTĘPNIJ TEN ARTYKUŁ

Zapisz się do newslettera

Aby zapisać się do newslettera, należy podać adres e-mail i potwierdzić subskrypcję klikając w link aktywacyjny.

Nasza strona używa plików cookies. Więcej informacji znajdziesz na stronie polityka cookies